Ny produkthandbok

Ny produkthandbok

Nu är utgåva 6 av vår populära handbok tryckt och har distribuerats till våra kunder. Produkthandbok ger dig en samlad beskrivning av Weland, vårt produktsortiment och vår styrka som långsiktig och pålitlig samarbetspartner.

Den nya produkthandboken är fylld med nya produkter, lösningar, beskrivningar och bilder. Med vår produkthandbok så visar vi på vårt omfattande lagersortiment och våra standardiserade kompletta produkter. För att lätt hitta vad du söker finns det bokmärken och klickbara länkar i den digitala versionen.

Produkthandboken är även fylld med mängder av tekniska beskrivningar och lösningar såväl som foton och produktbeskrivningar, för att stödja föreskrivande och beställande ledet.

Här kan ni beställa produkthandboken i tryckt form

Här kan ni ladda hem produkthandboken i digital form