Möt oss på Logistik & Transport

Den 5 - 7 november ställer vi ut på Logistik & Transport i Göteborg. En mässa som ger möjligheten att upptäcka morgondagens logistik- och transportlösningar. Självklart finns Weland Solutions på plats och du hittar oss i monter A02:02.

Weland Solutions har levererat svensktillverkade hissautomater i över 17 år. Vi arbetar nära våra kunder och försöker alltid tillgodose deras behov, och strävar efter att leverera så effektiva lösningar som möjligt. På mässan får du veta mer om våra tidigare projekt, hur vi jobbar med kundanpassade lösningar och varför du ska välja svensktillverkade maskiner.

Logistik & Transport

Logistik & Transport är Nordens ledande mässa och konferens för alla som levererar eller tillhandahåller transport och logistik. På mässan, som samlar över 140 utställare, deltar ledande leverantörer och visar de senaste logistik-, lager- och transportlösningarna för dagens lager och logistikansvariga. Du hittar Weland Solutions AB i monter A02:02.

• logistik & transport
  • mässa