Träffa oss på Ecommerce + Shop Tech 2018

Den 18 - 19 april finns vi på Ecommerce + Shop Tech 2018 på Kistamässan i Stockholm där vi visar på hur vi jobbar med kundanpassade lösningar och berättar om hur vi skulle kunna förbättra din logistik och lagerhantering. Vi berättar även hur våra hissautomater kan öka plockhastigheten för ditt företag. Du träffar oss i monter K:05.

Weland Lagersystem har arbetat med ett stort antal kunder som bedriver e-handel. Intresset för hissautomater inom e-handelsföretag har även ökat då hissautomater är utmärka för lagring av små och stort gods.

I sitt sortiment har Weland Lagersystem den mycket snabba hissautomaten, Compact Twin. En användare vid hissautomaten klarar generellt två till fyra gånger fler plock än i ett traditionellt lager och dessutom minimeras risken för felplock.

Ecommerce & Shop Tech är ett komplett event som samlar e-handlare, marknadsförare, entreprenörerna och kreatörerna för att inspireras, utvecklas och förbättra sin digitala närvaro.

Välkommen till oss i monter K:05!

Beställ gratis entrékort
Läs mer om Ecommerce & Shop Tech 2018