Nytt kalkylprogram för solpanelsfästen

Pressmeddelande   •   Aug 30, 2019 09:40 CEST

Nu lanserar vi vårt kalkylprogram för solpanelsfästen. Där kan du snabbt och enkelt konfigurera upp både låglutande och parallella system. Ange bara panellayout och andra parametrar efter dina önskemål så får du fram en komplett materialspecifikation.

Tänk på att avstånd mellan fästen styrs av dina vind- och snölastförhållande. Behöver du hjälp med att göra en exakt uträkning kontaktar du oss på telefonnummer: 0321-261 60.

Det nya kalkylprogrammet för solpanelsfästen hittar du här:

Kalkylprogram för solpanelsfästen

Weland Stål AB

Weland Stål är en ledande leverantör av produkter för taksäkerhet och utrymning. I vårt sortiment ingår även räckensolpanelsfästen samt plåtbearbetningstjänster. Vårt löfte är att leverera pålitliga svensktillverkade produkter med lång livslängd. Vår styrka är vår produktutveckling och täta kontakt med våra kunder. Med lång erfarenhet och bred kompetens kan vi tillgodose kundens behov.

Kommentarer (0)

Kommentera