Tegelröd kulör ny färg i taksäkerhetssortimentet

Pressmeddelande   •   Maj 28, 2019 10:13 CEST

Nu går det att få tegelröd färg på taksäkerhetsprodukter från Weland Stål. Färgen har RAL-kulör 8004 och passar därmed perfekt med den klassiska Vittinge lertegelpannan.

Genom att man nu kan välja ytterligare en kulör på Weland Ståls taksäkerhetsprodukter så smälter de ännu bättre in på till exempel traditionella tegeltak.

De flesta av Weland Ståls taksäkerhetsprodukter finns lagerförda i den nya tegelröda kulören vilket innebär att leveranstiderna är korta.

Weland Stål AB

Weland Stål är en ledande leverantör av produkter för taksäkerhet och utrymning. I vårt sortiment ingår även räckensolpanelsfästen samt plåtbearbetningstjänster. Vårt löfte är att leverera pålitliga svensktillverkade produkter med lång livslängd. Vår styrka är vår produktutveckling och täta kontakt med våra kunder. Med lång erfarenhet och bred kompetens kan vi tillgodose kundens behov.

Kommentarer (0)

Kommentera