Produktutbud i naturens hela färgpalett

Weleda har ett stort utbud av naturliga ekologiska produkter. Här finns vårdande krämer med omsorgsfullt utvalda nyckelväxter – alla med unika egenskaper som anpassats till olika hudtyper och specifika behov. Vi nyttjar naturens hela färgpalett och innehållet i våra produkter är 100% naturligt.

Vi lägger därför också stort fokus på miljö, social hållbarhet och ekonomisk hållbarhet. För Weleda är det viktigt att ta fram produkter som inte påverkar miljön negativt, men ändå ligger i framkant kvalitetsmässigt!

• weleda baby care

WELEDA VÄRLDENS MEST HÅLLBARA HUDVÅRDSFÖRETAG
Weleda är världens största och mest hållbara företag inom naturlig hudvård. Produkterna är ekologiskt certifierade, 100 % naturliga och har 0 % syntetiskt innehåll. Samtliga produkter är dermatologiskt testade och certifierade av NATRUE, en av de certifieringar som ställer högst krav på naturlig hudvård i Europa, www.natrue.org.