Extraföreställningar och stor succé för komedin ”Tresteg i Snedsteg” med Annika Andersson och Thomas Petersson i huvudrollerna!

Pressmeddelande   •   Okt 09, 2015 15:50 CEST

I höst spelar Thomas Petersson och Annika Andersson huvudrollerna i succékomedin ”Tresteg i Snedsteg” på Lisebergsteatern i Göteborg. Den stora efterfrågan av biljetter gör att 2Entertain och Vicky Nöjesproduktion beslutat att släppa två extraföreställningar. Föreställningen gjorde redan i somras publiksuccé på Krusenstiernska Teatern i Kalmar, där den spelas i hela 30 utsålda föreställningar. Nu har ensemblen flyttat in på Lisebergsteatern och succén fortsätter.

Tresteg i Snedsteg spelas på Lisebergsteatern under hela hösten, fram tom den 12 december. Biljetter via www.showtic.se eller www.liseberg.se

Biljetterna till de extrainsatta föreställningarna den 29 november kl.15.00 samt den 6 december kl.15.00 släpps idag.

I rollerna: Thomas Petersson, Annika Andersson, Carina Lidbom, Robin Stegmar, Alexander Stocks samt Anna-Karin Palmgren

Regi och översättning: Adde Malmberg

Producent: Bosse Andersson

Medproducent: Vicky von der Lancken

Scenograf: Fredrik Dillberg

Kostymdesign: Camilla Thulin

Mask- & perukdesign: David Julio

Manus: Derek Benfield

Originaltitel: Anyone for breakfast

Presenteras av: 2Entertain och Vicky Nöjesproduktion

Biljetter via: www.liseberg.se och www.showtic.se

Pressbilder och info se: www.werecki.com

Presskontakt: Rickard Werecki Lycknert tfn: 0707-17 80 08 pr@werecki.com

werecki promotion company www.werecki.com

För ytterligare information kontakta: Annika Cardell, Project Manager Marketing & Sales, 2Entertain del av 2E Group AB (publ) Tfn: 0733-646535 alternativt mail: annika.cardell@2egroup.se

werecki promotion company - Promotion mot Press, Radio, Ny media och TV. Projektledning och rådgivning i samband med skivreleaser, teaterpremiärer, konserter, turnéer och krogshower. Promotionturneér, pressdagar med både internationella som nationella artister inom musik, teater och nöjesbranschen.

Besök oss gärna även på: www.werecki.com

Rickard Werecki Lycknert

e-post: pr@werecki.com