Lill-Babs, Siw Malmqvist och Anne-Louise Hanson på en storslagen Sverigeturné ”Tillsammans” våren 2017!

Våren 2017 väntar tidernas stora turné med några av landets mest folkkära och fantastiska artister, Barbro ”Lill-Babs” Svensson, Siw Malmqvist, Anne-Louise Hanson. Tillsammans började de sin yrkesresa i mitten av 50 talet och som i årtionden tillhört den svenska artisteliten. Var och en har de sjungit sig in i den svenska musikhistorien och folksjälen för all framtid tillsammans underhållit det svenska folket i 183 år och nu är det dags att bege sig ut på de svenska vägarna som sent ska glömmas!

Nya turnén ”Tillsammans” besöker 14 orter runt om i landet med turnépremiär i Luleå den 1 februari 2017 som blir en av trions stora resa tillsammans, final väntas i Kalmar den 18 februari. Biljetterna släpps fredag den 14 oktober 2016 via www.tmknoje.com eller på lokala biljettkontoret!

Publiken kan förbereda sig på en magisk afton! Med sig har de härliga anekdoter, mycket humor och oförglömliga hits ackompanjerade av kapellmästare Benneth Fagerlund som kan bli den sista stora gemensamma resan till en turné som sent ska glömmas!

Turnéplan:

1 februari Luleå, Konserthuset

2 februari Skellefteå, Anderstorp Aulan

3 februari Umeå, Aula Nordica

4 februari Sundsvall, Tonhallen

5 februari Uppsala, Konserthus

8 februari Västerås Konserthus

9 februari Vara, Konserthus

10 februari Örebro, Hjalmar Bergmanteatern

11 februari Helsingborg, Konserthus

12 februari Göteborg, Stora Teatern

15 februari Kristianstad, Ylen