Peter Ekeström en av de absolut populäraste hundcoacherna gästar Sunne jaktmässa 4-5 augusti 2017!

Pressmeddelande   •   Jun 02, 2017 10:05 CEST

Vi är oerhört glada att kunna välkomna Peter Ekeström en av de absolut populäraste hundcoacherna till Sunne Jakktmässa på Rottneros park i Sunne. På mässan kommer Peter att hålla två föreläsningar: ”Hundens språk – signalerna” och ”Bromsen och Inkallningen”, och ha ett ”öppet hus” för alla hundägare som vill prova på hans tekniker när det handlar om att få hundens uppmärksamhet.

Det blir gratis miniträning i lydnad för den som vill och har du frågor om allt från valpfostran till problemlösningar i jakten så finns Peter på plats under hela mässan.

Se filmklipp (Youtube) Peter Ekeström Klicka här...

Sunnejaktmässa äger rum den 4-5 augusti 2017 på Rottneros Park, är en av Sveriges vackraste mässplatser, och har en logistik som är oslagbar. Förutom hund-, jakt-, mat- och skogsintresserade ska mässan tilltala hela familjen. Självklart kommer det att pratas kaliber, viltkött och hundar, och man kommer kunna testa den senaste utrustningen. Massvis med spännande nyheter väntar 2017.

Pressbilder och ytterligare info se www.sunnejaktmassa.se

SUNNEJAKTMÄSSA OCH BESTERMAN AB

Mässgeneral: Peter Besterman, peter@besterman.nu

Välj

werecki promotion company

Promotion & kommunikationsbyrå inom:
Artist, Musik, Turneér, Konserter, Teater, Nöje och Krogshower.

Kommentarer (0)