WERKS-advokater topprankade av Legal 500 och Chambers and Partners

WERKS kan stolt meddela att två av våra advokater har topprankats av de internationella rankingsinstituten Legal 500 respektive Chambers and Partners.

Daniel Ericsson har tillsammans med fem andra advokater i Sverige rankats som ”Leading Individual” inom rättsområdet ”Construction” i The Legal 500 EMEA 2017.

Jonas Rosengren har tillsammans med två andra advokater i Sverige rankats inom ”Band 1” inom rättsområdet ”Transportation” i Chambers and Partners Europe 2017.

”Jonas Rosengren left Advokatfirman Vinge to co-found Werks Advokater AB at the start of 2017. He is an outstanding practitioner for both wet and dry shipping law, focusing primarily on international dispute resolution and international arbitration. Sources call him ‘the expert in Sweden for limitation of liability’, while clients appreciate him as ‘a very skilled, very clever lawyer who is very friendly and pleasant’.” – From the Chambers Europe Guide 2017

• Brott, juridik, rättsfrågor

DETTA ÄR WERKS

Våra advokater är verkliga experter med lång praktisk erfarenhet av juridisk rådgivning inom sina områden. Vi har en effektiv organisation där avståndet mellan oss och våra uppdragsgivare aldrig är långt. Vi kan kort och gott garantera förstklassig juridisk rådgivning utan omvägar eller krusiduller.