Westerbergs i nytt samarbete med Måns Broman och Rutger Design

Måns Broman, en av tre designers på Rutger Design, har lång erfarenhet av att designa produkter inom många kategorier och har bland annat vunnit en Elle Deco International Adwards. Nu har Måns designat ett nytt badkar för Westerbergs, "Westerbergs Calm". Ett badkar som vi väljer att förklara med fem ord: Mjukt. Ergonomiskt.Cirklar. Runt. Matt.

Westerbergs Calm är ett badkar med ny mjuk geometrisk form. Ett unikt badkar med en perfekt balans mellan design och komfort som speglar design-influenser inom flera områden i vår vardag. Elegans i all sin enkelhet. Avskalat där de mjuka formerna får tala. Westerbergs har mer än 30 års erfarenhet av badkar och vi anser att Måns verkligen har lyckats att ta fram ett mjukt rundat badkar med en perfekt lutning för rätt känsla och ergonomi.