White Strips 3D - Dental Whitening Strips

White One som är ett av Sveriges mest använda varumärken inom tandblekningsprodukter har lanserat en nyhet, White Strips 3D, som bleker tänderna på ett 3-dimensionellt plan.

"Efter att vi växt med olika produkter inom skönhet och hälsokost så går vi nu tillbaka till starten där vi började för 10 år sedan, nämligen med tandblekning för hemmabruk", säger Niclas Albäck, ägare utav White One.

Den nya produkten White Strips 3D är tandblekningsstrips som är särskilt utvecklade för att bleka tänderna på ett djupare plan, alltså även i minsta skrymslen mellan dina tänder, för ett mer långvarigt resultat. Du fäster gel-stripsen på dina tänder 2 gånger om dagen under 2 veckors tid. Alla produkter i White one's tandbleknings-serie följer självfallet EU-direktiv om innehåll för att kunderna ska känna sig trygga med att använda produkterna hemma. I övrigt så har White One's Tandblekningspenna blivit Skandinaviens mest sålda i sitt slag och erbjuds idag hos stora återförsäljare såsom Gekås i Ullared m.fl.

"Vi tror att White Strips 3D kommer bli en storsäljare hos oss, och även hos återförsäljare online och i butik framöver. Det är i själva verket en mycket enkel produkt att använda hemma, vilket vi tror våra kunder kommer uppskatta, särskilt när de ser före- och efter resultaten. Vi är ett förtag som tillhandahåller produkter som gör vad de lovar, ger resultat. Det har vi varit sedan starten, och det kommer vi fortsätta med", säger Niclas.

White Strips 3D beräknas landa in i lager hos White One den 1 December, men går redan nu att förbeställas via www.WhiteOne.com.