WI Resor lanserar vandringsresor till Kreta med högklassigt boende

En nyhet i vandringsprogrammet för 2015 blir solsäkra Kreta. Här finns stor variation på vandringar, allt från kustvandringar, vandringar uppe i bergen och vandring i den välkända Samariaravinen. Som vanligt kombineras denna aktiva semester med högklassigt boende.

Vi har jobbat intensivt med att kunna skapa en vandringsresa till Kreta enligt WI-Resorkonceptet. Nu känns det riktigt roligt att kunna erbjuda Kreta till alla de som vill kombinera stora naturupplevelser med hög bekvämlighet, säger Niklas Fagerstrand på WI-Resor.

Samariaravinen är en av de vandringar som har gjort Kreta känt som ett populärt vandringsresemål, men många av de finaste lederna är omarkerade och dessa upptäcker man bäst med erfarna guider.