Wimab Utbildning presenterar vårens utbud av föreläsningar och utbildningar

Våren 2018 har Wimab ett spännande utbud inom olika teman. Vi erbjuder motivation och inspiration både för arbetsgrupp och privatperson. Föreläsningarna handlar om inspiration, arbetsglädje, att uppnå sina mål, kommunikation, ledarskap, mindfulness, självkänsla, glädje, livshistorier och personlig utveckling.

Vi är glada att meddela att succéföreläsningen med Kay Pollak är tillbaka och  kommer att hållas på tre orter i vår, Skövde, Göteborg och Västerås. Publikfavoriten Tomas Gunnarsson lär dig lyfta dig själv och andra och gör detta vid fem olika tillfällen med start 12 april i Eskilstuna.

Ta chansen att lyssna på vår populära retoriker, PG Wettsjö som är en mästare på bra kontra dålig kommunikation och föreläser om ämnet med mycket humor och värme. PG har dragit fulla hus runt om i landet så missa inte dessa datum!

Spännande Britta Sjöström med föreläsningen Hjärnan bakom allt, ger dig insikt och ovärderlig kunskap över hur din hjärna egentligen fungerar och vad den behöver för att må bra.

Skapa det liv du vill – Dumpa bagaget, är en föreläsning med Anders Magnusson, han ger verktyg för livet. Genom att lära dig hur du kan försonas med dig själv och dina erfarenheter blir du fri att skapa det liv du vill.

Vi erbjuder också utbildningar inom ledarskap, imponerande bemötande och övertygande presentationer.

För mer information och bokning, vänligen besök wimab.se

• Utbildning

Wimab Utbildning AB arrangerar sedan snart 30 år seminarier och kurser både i och utanför Sverige för privatpersoner och arbetsplatser. Tillsammans med Sveriges mest professionella inspiratörer och föreläsare som Kay Pollak, Mia Törnblom, Olof Röhlander med flera är målet att ge människor verktyg att se möjligheter, öka motivationen i livet och finna den inre drivkraften både på jobbet och privat. Vi ger människor chansen att ta möjligheten som kanske förändrar deras liv.

Wimab Utbildning erbjuder idag förmedling av samt storseminarier med Sveriges bästa föreläsare/inspiratörer samt kurser inom exempelvis hälso- och sjukvård. 2010 såldes 23 000 biljetter.