​Välkommen till Vårt Kök!

Nu är det bara några dagar kvar till årets stora vinhändelse, Mitt Kök! Vi storsatsar tillsammans med vårt systerföretag The Wineagency i en gemensam monter, som i år går under temat Vårt Kök. Väl mött i monter C14:40-41! Vi lovar att ge dig massor med inspiration och en vinupplevelse du sent kommer att glömma!

Hjärtat i montern är vår bubble & oyster bar där vi även i år har med oss Stockholms bästa fisk- och skaldjursbutik; Hammarströms Fisk. De kommer att sälja godsaker som passar perfekt till ett glas bubbel, men nytt för i år är att det även kommer finnas alternativ som passar till våra röda viner.

Runt champagnebaren har vi byggt upp ett antal köksöar. Varje köksö har ett tema, till exempel Fredagsmys, Skaldjursfrossa, Stora festen eller Från chark till grill. Här finns det något för alla, så leta bara reda på den station som lockar dig mest! Och missa inte tävlingen där du kan vinna exklusiva karaffer från österrikiska Riedelglas!

Vi har även en EKO-monter i direkt anslutning, där vi visar upp våra ekologiska produkter. Här kan du dessutom tävla om en ekologisk matkasse från Årstiderna!

Mitt Kök på Stockholmsmässan har följande öppettider:

5-8 november 2015

Torsdag 10-18