Nyhet -

Frukost 24/9: Thomas Barregren från Kntnt – så styr och organiserar du ditt content.

Content marketing är motpolen till kampanjer. För att lyckas måste du vara uthållig, regelbunden och gärna paketera innehållet i olika kanaler. Det är lättare sagt än gjort. Hur gör jag för att luften inte ska gå ur våra ambitioner efter ett par månader? Hur får jag överblick och kontroll över produktion och publicering? Hur vet jag vad som ska publiceras var och till vem?

Tröskeln kan kännas hög för att dels komma igång, dels kunna leverera. Thomas Barregren har på kort tid profilerat sig som en av de ledande experterna på content marketing i Sverige. Nu kommer han till Wirtén och berättar hur du planerar, styr och tar kontroll över din content marketing.

Anmäl dig nu!

Frukost serveras från kl 7.30. Föreläsningen börjar kl 8.15.

Tid: Torsdag den 24/9, kl 07.30-9.15.
Plats: Wirtén Content Agency, Kalendegatan 25, Malmö
Anmälan: Begränsat antal platser, först till kvarn gäller. Anmäl dig senast 22/9.

Om föreläsaren:
Thomas Barregren har arbetat med webbstrategi och content management sedan 2004. Under nio år var han vd för en snabbväxande webbyrå. Sedan 2013 hjälper han, som delägare i Kntnt, företag med både verktyg och metoder för att förenkla content marketing. Thomas har anlitats som talare på IDG:s Webbdagarna, Sveriges Mediebyråers Stockholm Media Week, Wednesday Relations Content Marketing Day, DI:s Gasellträff. Han är också medförfattare till boken Content marketing – Värdeskapande marknadskommunikation.

Missa inte höstens kommande frukostar:
22/10: Så skriver du för webben – Annika Dacke, kommunikatör och pedagog med fokus på webbtexter, går igenom vad du måste tänka på för att bli läst på webben.

19/11: Vinn kampen på Google – Oskar Alm från Jajja Communications berättar hur du lyckas med din sökmotoroptimering. En favorit i repris!

17/12: Från rännsten till järnvägstunnel: Så hanterar du en kris och bygger förtroende. En kriskommunikation special med anledning av öppnandet av Hallandsåstunneln. Mattias Hennius var kommunikatör på Banverket när bomben briserade: tätningsmedlet Rhoca Gil hade läckt ut i grundvattnet. Kor och fiskar dog. Hör Mattias berätta hur projektet hanterade krisen, hur medialogiken såg ut och hur man lyckades resa sig ur förtroendets rännsten med hjälp av trovärdigt och regelbundet innehåll.

• PR, kommunikation

• content marketing