Nya produkter för lekplatser hos Woodwork AB

Nyhet  •  2012-06-18 07:00 CEST

Woodwork i Örkelljunga säljer och monterar naturlekplatser, hoppkuddar och solsegel. Som komplement har vi nu även lekredskap i färdiga standard moduler. Det är vår samarbetspartner Norleg A/S, som designat redskapen. I denna serien kan man få allt från bara en sandlåda till stora klättersystem.

Vi har också redskap som lämpar sig till både fitness och parkour, även dessa från Norleg. Både "outdoor fitness" och parkour, eller freerunning som det också kallas, är aktiviteter som är populära. Parkourbanor och olika varianter av utegym blir allt vanligare.

Våra hoppkuddar kommer från Blaabjerg Trampolin Aps och är en populär aktivitet på bl.a. campingplatser och nöjesparker. Solseglen levereras av CPHDK som har den bästa kvaliteten. I vårat sortiment har vi även en del handikappanpassade produkter som vi tillverkar själva, samt bål/grillhus och bord och bänkar.

Några referenser:

• Daftö Resort, Strömstad