Nytt för säsongen!

Nytt för säsongen!

Vi har i år fem nya produkter att presentera. Samtliga är tillverkade och designade för att tåla daglig användning på förskolor, fritids, campingplatser och andra offentliga miljöer där det ställs höga krav på kvalitet, funktion och säkerhet.

Tre av produkterna är vagnar som kopplas till go-cart "Moon-car". Med en vagn ökar användningsområdet och lekvärdet höjs. Vi har nu en tvåsitsig vagn där man kan köra sina kompisar, en flakvagn med tipp och en kranvagn.

De andra två produkterna är "Twister" och "Mini-runner". "Twister" är en kombination av cykel och go-cart. Den förbättrar motorik och öga/hand koordination. "Mini-runner" är sparkcykel med sadel för de minsta barnen. Perfekt vid övergång från trehjuling till tvåhjuling!

woodwork.se finns mer information om våra cyklar, sparkcyklar och go-cart "Moon-car". Vi har även ett komplett sortiment av reservdelar till samtliga produkter. Snart kommer även bilder på nyheterna att finnas där.