Nu expanderar vi ytterligare!

Nu expanderar vi ytterligare!

Nu expanderar vi ytterligare! Vårt center på Teatergatan med 14 nya kontor i varierande storlekar. Nuvarande 22 kontor så kommer det nu bli hela 36 kontor på anläggningen. Vi har något som passar alla, allt från mindre kontor på smarta 7 kvm till större kontorslokaler på upp till 40 kvm. Här sitter du mitt i citypulsen med hypade restauranger och nya moderna gallerier direkt utanför dörren. I hyreskostnaden ingår el, värme, larm, städ, wifi, 32h/mån fri tillgång till våra mötesrum samt övrig service. Låt ditt företag växa med en attraktiv adress i en av de mest expansiva delarna av Göteborg!

Regioner

WTC Göteborg erbjuder ditt företag passande kontorslokaler, mötesrum och affärsnätverk.