Tord Grip - en fotbollslegend berättar

Fotbollslegenden Tord Grips egen livshistoria finns nu att läsa på writelin.com. När Tord för första gången själv berättar om sin barndom, spelarkarriär och en enastående tränarkarriär väljer han att använda Writelins hemsida.

Writelin är den första digitala skriv- och arkiveringstjänsten för personer som vill skriva sin egen eller någon annans livsberättelse. Texten arkiveras tillsammans med bilder och dokument. Writelins medlemmar kan enkelt dela sin livsberättelse med vänner och familj via hemsidan, appen och genom att designa sin egen memoarbok.

Med Writelins mobilapp kan medlemmarna och deras läsare följa i författarnas fotspår genom en interaktiv kartfunktion som skickar ut notiser när användaren närmar sig omnämnda platser.

Medlemmarna kan välja mellan olika kontoformer och en öppen eller stängd kontoprofil. Texter och data kan sparas tidigt i livet för att vid ett senare tillfälle färdigställas och delas med andra. Med Writelins arkiveringskonto kan texter och bilder sparas och delas under lång tid framöver.

Registrera ett konto på http://www.writelin.com för att påbörja din egen livshistoria och för att läsa om Tord Grips uppväxt och karriär.

För mer information kontakta:

Josefine Grane

Grundare/delägare Writelin AB

josefine@writelin.com

Tel. +46 709987808

• Bibliotek, museum

• släkthistoria
  • writelin
  • idrottshistoria
  • fotboll
  • litteratur
  • livshistoria
  • historia

• Jönköping

Writelin är en digital abonnemangstjänst för självbiografiskt skrivande. För alla som vill skriva, spara foton, arkivera, ta hjälp av skrivcoach och trycka en inbunden memoarbok - allt finns samlat på ett och samma ställe. Enkelt och prisvärt tack vare den digitala tekniken.

www.writelin.com

Josefine Grane