Jan Kahlin, chef för butik på Würth ser fram emot invigningen av Würth i Växjö

Nu öppnar Würth butik i Växjö - invigningsdagar 26-27 mars!

Würth Svenska AB, öppnar nu sin 33 butik, denna gång i Växjö. Butiken ligger på Smedjegatan 20, och har en stor invigningsfest 26-27 mars. Würth erbjuder förbrukningsmaterial, verktyg, maskiner, arbetskläder och tjänster till fordonsverkstäder, industri, bygg och hantverkare.

- Vi ser fram emot våra två invigningsdagar i Växjö. Vi har väldigt många kunder i området och äntligen har vi en fin butik som vi kan bjuda in dem till, säger Jan Kahlin, Chef butik, Würth Svenska AB.

- Under invigningsdagarna kommer vi naturligtvis att ha gott om öppningserbjudanden. Vi kommer också att bjuda kunderna på nygrillade hamburgare och dryck. Faton och Jesper som arbetar i butiken har jobbat hårt för att få till detaljerna inför öppningen, och de är förväntansfulla inför att äntligen få möta kunderna, fortsätter Jan Kahlin.

Butiken ligger strategiskt placerad på Smedjegatan, ett välkänt område för hantverkare i Växjö. Butiken kommer ha ett brett och attraktivt utbud inom industriförnödenheter, verktyg och maskiner, men också ett stort sortiment personlig skyddsutrustning. I butiken arbetar kompetent personal som tillsammans med våra engagerade fältsäljare ger bästa service till våra kunder.

I och med butiksöppningen i Växjö kommer Würth ha totalt 33 butiker i Sverige.