På Fordonsverkstad 4-5 mars visar Würth hur deras kunder kan spara tid och pengar.

Med vårt helhetskoncept får din verkstad bättre ekonomi, bland annat för att du kan köpa det mesta av det du behöver från en och samma leverantör. Många leverantörer innebär ofta många fakturor och många leveranser att hålla ordning på. Genom att samarbeta med oss sparar du både tid och pengar.

- På Kistamässan kommer vi bl.a att visa ORSY, som står för ”ordning och reda satt i system”, vilket är hjärtat i vårt erbjudande och är unikt på marknaden. Konceptet förenklar och optimerar din hantering av förbrukningsmaterial i din verksamhet, säger Håkan Larsson, Divisionschef. – Och för att förbättra vår service till dig vill vi ge dig ökad valfrihet och större flexibilitet när du ska köpa en produkt av oss. Vi kallar det Bra – Bättre – Bäst. Ditt produktval blir enklare genom att du har olika pris- och kvalitetsnivåer att välja mellan. Det gör att du optimerar dina inköpskostnader genom att betala för den kvalitet du behöver – rätt produkt för rätt tillfälle till rätt pris.

- Utöver detta kommer vi även att visa delar av vårt breda produktsortiment för verkstäder. Vi kommer bl.a att dema stenskottslagning, vindrutebyte, polering av strålkastare, rekond samt diagnostik. Alla dessa produktområden ger fordonsverkstaden en chans att öka sina inkomster. Välkommen att besöka oss på mässan, du hittar oss i monter D:12, avslutar Håkan Larsson.

Würth är världens största företag inom förbrukningsmaterial till fordonsverkstäder, hantverkare, byggföretag och industriföretag. Företaget grundades av Adolf Würth i Tyskland 1945. Idag driver tredje generationen företaget. Würth finns i 84 länder med 66 000 anställda och omsatte ca 100 miljarder kronor 2014. Würth har funnits i Sverige sedan 1967. Huvudkontor och centrallager finns i Örebro. Würth Svenska AB har ca 360 anställda. Läs mer på www.wurth.se.