Würth visar ORSYscan på Easy Fairs Bilverkstad

Würth Svenska AB fortsätter sin satsning på sitt helhetskoncept Würth hela vägen, och kommer att finnas med som utställare på Easy Fairs Bilverkstad, 12-13 januari på Kistamässan.

Förutom Würths övriga breda produktutbud till fordonsbranschen kommer Würth att visa ORSYscan, lösningen som hjälper kunderna ta betalt för förbrukningsmaterialet.

Allt fler av Würths kunder använder ORSY, ordning och reda satt i system. De tycker att det är ett effektivt sätt att hålla ordning på förbrukningsmaterial och andra produkter, och samtidigt ha full kontroll över sin förbrukning. ORSY innebär trygghet – det som behövs finns alltid till hands. ORSY-konceptet bygger på Würths affärsidé – att hjälpa kunderna att effektivisera hanteringen av förbrukningsmaterial. Det innebär att kunden kan ägna all tid och kraft åt sin kärnverksamhet, det kunden är bäst på.

Nu vidareutvecklar Würth ORSY-konceptet med ORSYscan. Behovet av att kunna ta betalt för förbrukningsmaterial på verkstaden är något som ökar hela tiden. Det är lättare att ta betalt för materialet om det är specificerat. Würth Svenska AB har tagit fram en lösning, där Würths kunder med hjälp av en programvara och streckkoder enkelt kan skapa ett fakturaunderlag per artikelnummer för förbrukningsmaterialet.

- Programmet körs på en separat PC med skrivare och innefattas av streckkodsläsare, streckkoder och allt som behövs för att komma igång, säger Håkan Larsson, Divisionschef Fordon. Han fortsätter: - Lösningen installeras och konfigureras av Würth och uppmärkning av ORSY-hyllorna med streckkoder sköts av Würths representant. I programmet finns Würths artikelsortiment inlagt från början, tillsammans med pris till slutkund. På detta sätt hjälper vi våra kunder att lättare ta betalt för förbrukningsmaterialet och därigenom öka sin lönsamhet.

Din tid är värdefull. Därför finns Würth