Framgång för Sund Affärsbyrås helhetslösningar, bland annat ”återvänder” många före detta kunder till byrån.

Vi märker av en tydlig ökning av vad vi kallar ”återvändare” till byrån. Det vill säga före detta kunder som återvänder till oss. Till stor del beroende på vårt helhetserbjudande, säger Attila Bors som är VD på Sund Affärsbyrå.

I vår strävan att kontinuerligt utveckla vårt erbjudande gentemot olika kund-behov har vi utvecklat ett eget koncept som vi kallar Sundmetoden. Den bygger på helhetstanken och täcker in kompetensområdena ekonomi, skatt och juridik. Till detta adderas tjänster som berör lönefrågor och personaladministration med mera. Vår metod utgår från din befintliga affärssituation och vägleder dig och företaget mot satta mål vad gäller ekonomi, affärsutveckling och vision. Vi för-stärker kontinuerligt vårt tjänsteutbud utifrån våra kunders behov, berättar Attila Bors.

Byrån talar i termer av tillväxt, lönsamhet och expansion när de beskriver nyttan av sina tjänster. De marknadsför sig som affärsbyrån som hjälper sina kunder med affärsutveckling i alla dess olika skeden.

Vill du ha hjälp med helheten för att utveckla dina affärer? Då är vi rätt kontakt för dig. Som en allsidig rådgivare löser vi alla dina behov inom våra kompetens-områden. Vi underlättar för dig genom att vara den enda kontaktyta du behöver. Vi är en seriös partner och vi är byrån för affärer, för dina affärer, för alla dina affärer. Det går bra för oss och vi hälsar både nya kunder och ”återvändare” välkomna till oss, avslutar Attila Bors.

• seriös partner
  • expansion