Nytt affärsområde hos Sund Affärsbyrå

Sund Affärsbyrå är en allsidig rådgivare inom ekonomi, skatt och juridik. Sedan många år hjälper vi företag med affärsutveckling. Vi befinner oss nu i ett expansivt skede och lanserar nu ett nytt affärsområde. Sund Företagsförmedling bistår och underlättar generationsskiften i företag.

Vi noterar att ungefär vart fjärde företag står inför en generationsväxling. Det ställer krav på dem att med bland annat bibehållet erbjudande och ekonomi sörja för en smärtfri övergång. Det är här vi kommer in i bilden som en partner som slussar er rätt i de affärsmässiga frågorna.

Sund Företagsförmedling stöttar dig med olika avtal, skattedeklarationer och bankärenden. Vi samarbetar med professionell juridisk kompetens och erkända bankkontakter. Tillsammans upprättar vi en generationsskiftesplan som löser dina behov när det är dags att skifta. Hos oss kan du tryggt förlita dig på att du verkligen får önskat resultat.

Företagarmässan i Sundbyberg äger rum den 17 och 18 november och vi deltar i denna mässa som sker i Marabouparkens nybyggda konsthall. Där kan du träffa oss i monter C 12. Du når oss också via vår hemsida www.sundaffarsbyra.se eller via telefon 08 – 56 00 56 00.

• Finans

• företagarmässan i sundbyberg