Sund Affärsbyrå förenklar för kunderna genom interaktivt samarbete.

Vi underlättar för våra kunder genom att erbjuda ett utbud av tjänster som hon eller han själv kan använda och ha nytta av. Det handlar om ett interaktivt hjälpmedel som nås via vår nya hemsida. Genom att logga in där får du som kund tillgång till ett antal tjänster, bland annat kan du därifrån sköta din fakturering. Du kan också göra olika analyser för att få en tydligare bild av ditt företags ekonomiska status.  Om du själv inte vill eller hinner med så kan vi hjälpa dig att ta fram aktuella underlag och olika fakta säger VD:n på Sund Affärsbyrå, Attila Bors.

Vår nya hemsida är kopplad till ett antal nya programvaror som möjliggör för kunderna att vara uppdaterade på sitt företags ekonomi oavsett var de befinner sig. Vi utvecklar kontinuerligt våra tjänster och förenklar för våra uppdragsgivare genom att vara lyhörda och möta deras tekniska behov säger Attila Bors, avslutningsvis.

Sund Affärsbyrå erbjuder allsidig rådgivning och daglig hantering inom verksamhetsområdena ekonomi, skatt och juridik. www.sundaffarsbyra.se

• Finans

• interaktivt samarbete