Sund Affärsbyrå hjälper dig förverkliga din idé hela vägen fram till färdigt patent

Vi är affärspartnern som hjälper företag att organisera, utveckla, och kommersialisera nya ideér, lösningar och produkter. Vårt erbjudande består av tjänster som projektstyrning och finansiering inför patentering. Du får hjälp att skapa möjligheter för uppskalning av innovationer och att göra dem framgångsrika.

Vi ser möjligheterna där andra ser problem. Bland annat har vi nyligen biträtt ett företag att kommersialisera och patentera en ny tekniklösning. Den smarta lösningen gäller ett nytt sätt att hantera värmekontroll som både privatpersoner, bostadsrättsföreningar och samhället har stor nytta av.

Har du en idé som du tror på och som du vill utveckla på marknaden så kontakta oss gärna så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig.

Peter Rangemo når du på 08-5600 5600.www.sundaffarsbyra.se