Sund Affärsbyrå hjälper småföretagare som drabbas av att betala tre års skatt 2014.

Pressmeddelande   •   Jun 02, 2014 12:57 CEST

Den nya skattebetalningslagen innebär att du som småföretagare riskerar att drabbas av att betala in tre års skatt 2014. Den nya regeln skapar ett fenomen som kan medföra att du i år ska betala för 2012  (Tax 13) och för  2013 (Tax 14). Samt att du i år även bör betala in F-skatten för 2014. Detta kan alltså bli effekten av nya skattebetalningslagen. Det ska tilläggas att undantag finns i tabellen. Men övriga som måste efterleva den nya regeln kan vi hjälpa med råd och aktiva åtgärder. Vi kan bland annat sköta din skattejämkningsprocess och  se över hela din likvida situation som uppstår i detta sammanhang.

Sund Affärsbyrå erbjuder allsidig rådgivning och daglig hantering inom verksamhetsområdena ekonomi, skatt och juridik. www.sundaffarsbyra.se

Kommentarer (0)

Kommentera