Sund Affärsbyrå samarbetar med CLP System

CLP System bedriver verksamhet i trettio länder inom området säkerhet och skydd. De marknadsför industriförnödenheter till försvarsindustrin med allt från utrustningar för lasermätning och avancerad teknik till drogtester. Sedan mitten av 1990-talet samarbetar CLP System med Sund Affärsbyrå i frågor som berör ekonomin. Samarbetet har fungerat bra och vi har haft stort utbyte, och nöje, av det säger Tomas Jagerman, som är VD på CLP System. Numera har vi även vår löpande bokföring och vårt bokslut hos Sund Affärsbyrå, dessutom är de vår rådgivare vad gäller affärsutveckling, fortsätter Tomas Jagerman. Vi har idag gemensamt affärssystem och samarbetet kommer att utökas framgent, avslutar Tomas Jagerman.

• Finans

• lönsamhet