Sund Affärsbyrå underlättar för företagare genom att vara deras deklarationsombud

Sund Affärsbyrå erbjuder kunderna deklarationshjälp genom att vara deras ombud gentemot Skatteverket. Det förenklar för uppdragsgivarna som då också kan få en månads extra tid på sig att deklarera. Som ombud hanterar byrån bland annat skattedeklarationer såsom arbetsgivar-deklaration, mervärdesdeklaration, men även deklarationer för punktskatt, källskatt, inkomst och fastighet. Dessutom kompletterar man lämnade uppgifter och kontrollerar också uppgifter från skattekonto, inlämnade skattedeklarationer och skattebesked. Byrån bistår även med att lämna elektroniska deklarationer och att begära anstånd för att lämna deklaration. Sund Affärsbyrå underlättar för kunderna genom att sköta deras deklarationsbehov och vara deras ekonomi- avdelning. Byrån erbjuder tjänster inom allt från långsiktig ekonomisk rådgivning till att hantera de dagliga ekonomiska behoven.

• Brott, juridik, rättsfrågor

• momsdeklaration
  • skattedeklaration
  • anstånd med deklaration
  • deklarationsombud
  • kntroll av uppgifter

• Skåne

Sund Affärsbyrå AB är en allsidig rådgivare som löser kundernas alla behov inom kompetensområdena  ekonomi, lön, skatt och juridik. Vi är en seriös partner som bistår uppdragsgivarna i deras affärsutveckling.