Jobba hos oss: Ställningsmontör Oskarshamn

Nyhet   •   Mar 04, 2020 16:45 CET

XERVON ansvarar för ställningsarbetena vid Oskarshamns kärnkraftverk och hit söker vi nu en erfaren ställningsmontör som är intresserad av att axla rollen som ledande montör i vårt team.

Vi söker dig som har erfarenhet av såväl industri- som fasadställningar. Det är givetvis extra meriterande om du tidigare arbetat i liknande uppdrag, exempelvis på raffinaderi, större industrianläggning eller vid kraftvärme- eller kärnkraftverk.

Vi förutsätter att du har STIBs kompetensbevis eller motsvarande yrkesbevis samt genomgått fallskyddsutbildning. Du ska kunna utföra enklare beräkningar och omsätta dessa i praktiken. Körkort är ett krav och kompletterande utbildningar är meriterande, exempelvis kranförarbevis, truckkort mm. Vi förutsätter också att du har goda kunskaper i svenska.

Du måste vara självständig, ansvarstagande och en problemlösare som gärna samarbetar med andra. Du är serviceorienterad och duktig på att förvalta relationer med kunder och samarbetspartners. Tidigare ledarerfarenhet är meriterande. Vi har som mål att vara Sveriges säkraste ställningsföretag och det innebär att vi ställer stora krav på ett strukturerat arbetssätt och stort säkerhetsmedvetande hos alla våra medarbetare.

Våra ställningsmontörer är fast anställda på heltid med lön enligt avtal. Vidareutbildning sker kontinuerligt.

Intervjuer sker löpande och därför önskar vi få din ansökan snarast. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ari Laiho på 0725 - 09 17 35. Din ansökan skickar du till ari.laiho@xervon.se. Välkommen!