XERVON rekryterar Key Account Manager

Pressmeddelande   •   Feb 10, 2014 10:30 CET

XERVON rekryterar Henrik Säberg till en tjänst som Key Account Manager med ansvar för offentliga upphandlingar och nationella kunder i Sverige. Henrik Säberg har mer än 25 års erfarenhet av försäljning och kommer närmast från motsvarande roll hos en av XERVONs branschkollegor. Han tillträdde sin tjänst i januari, 2014.

>> Läs mer i bifogade pressmeddelande.

Om XERVON

XERVON är en ledande totalleverantör av ställningar och väderskydd till industri- och byggprojekt i Sverige. Våra erfarna projektledare och montörer gör hållfasthetsberäkningar och säkerställer att ändamålsenlig ställningsutrustning finns på plats i tid och monteras enligt gällande föreskrifter. Vi har resurser att leverera till såväl komplexa som stora och tidskritiska bygg-, renoverings- och revisionsprojekt.

XERVON är certifierad enligt byggbranschens kvalitetssystem BF9K och auktoriserade av branschorganisationen Ställningsentreprenörerna, STIB.

XERVON har 130 anställda och depåer i Stockholm, Göteborg, Karlstad, Norrköping och Örebro. Vi ingår tillsammans med våra systerföretag i den internationella industrikoncernen REMONDIS Group.

Läs mer på www.xervon.se