Nya tjänster hos Xledger – Xledger erbjuder Standardkurser

Nya lokaler gör att vi äntligen får möjlighet att erbjuda våra kunder och partners standardkurser i Xledger. För att kunna använda Xledger på bästa sätt är det viktigt att lära sig hur det ska användas.

Kurs och upplärning är därför en viktig faktor – både vid systemskifte och nyanställningar. För att kunna arbeta effektivt i Xledger är det viktigt att användarna får tillräcklig Xledger kompetens i tillägg till den verksamhetskunskap de har.

Därför erbjuder vi nu kurser som täcker systemets centrala funktionsområden. Kurserna fokuserar på praktisk användning av Xledger och inte teoretisk genomgång inom det aktuella området . För att få ut bästa utbytet av kurserna är det därför viktigt att kursdeltagarna har grundläggande kompetens inom inområdet.

Xledgers kursledare arbetar även med konsulttjänster och är därför gott insatt med de problemställningar som kursdeltagarna möter dagligen. Detta leder till praktiska kurser som ger deltagarna omedelbara fördelar.

Kurserna genomförs i klassrum i våra lokaler i Alvik Strand i Stockholm. Det finns goda kollektivanslutningar, både med t-bana till Alvik samt Tvärbana till Alvik Strand. Det går även bussar till Alviks torg.

För frågor och anmälan hör av dig till: kurs@xledger.se