XLEDGER förstärker säljorganisationen

Pressmeddelande   •   Maj 28, 2012 13:44 CEST

Det ökande intresset för SaaS samt det webbaserade affärssystemet XLEDGER.NET gör att XLEDGER AB förstärker säljsidan med Kent Gryman som senast arbetade på Visma Software AB. Utöver Kents senaste uppdrag har han en gedigen erfarenhet av affärssystemsförsäljning från bland annat Agresso, WM-data och Logica.

– Vi ser fram emot att kunna bemöta det ökande intresset för XLEDGER.NET genom den förstärkning som Kent utgör, säger Lars Lobelius, Sverigeansvarig för XLEDGER. Vi avser att framöver ytterligare förstärka organisationen med fler applikationskonsulter och säljare.

XLEDGER AB är ett dotterbolag till XLEDGER GROUP AS, och startade sin verksamhet i Sverige under 2009. Systerbolaget XLEDGER AS, har under sex framgångsrika år på den Norska marknaden, uppnått att mer än 3300 företag idag använder sig av XLEDGER.NET. Huvudägare och grundare till XLEDGER GROUP AS, är Jarle Sky, en av Agresso:s grundare. Läs mer på www.xledger.se

Kommentarer (0)

Kommentera