5 snabba sommartips av Wille Lindberg

Wille är en levnadskonstnär av rang som ena sekunden stompar mäktiga klippor i Alperna och i nästa är han på ett meditativt retreat i Indien. Wille kan briljera som bland annat skidåkare, trädfällare och segelbåtsvirtuos för att nämna några saker han är hyfsat bra på. Och för att toppa allt har han ett nytt projekt på g i Jondal i Hardangerfjorden, där han tillsammans med flickvännen My driver grymma Hardanger Fjord Lodge. Gör dig själv en tjänst i sommar och åk dit!

Men innan dess så kommer här friåkningsmogulen Willes 5 bästa semestertips i sommar:

1.LÄS!

"Konsten att fokusera"av Christina Bengtsson (före detta världsmästare i skytt). Vem vill inte bli mer fokuserad och förstå sina tankar lite bättre ? Grymt bra bok och ett supertips till er som är intresserade av dessa ämnen. Ni behöver inte tacka mig sen när ni läst den, hehe.

2.LYSSNA!

Historien om Andreas Fransson på Freeridepodden. Om en av världens främsta skidåkare och äventyrare som tyvärr inte finns med oss längre.

3. GÖR!

Åk sjukt rolig sommarskidåkning på Folgefonna skidcenter och gå på en ännu roligare afterski på Hardanger Fjord Lodge. Har ni tur kan jag dra en historia eller två.

4. PEPPA MED MUSIK!

"The Boy That Wouldn´t Hoe Corn" // Alison krauss & Union Station

5. SEGLA!

Det är den enda sommarplanen jag har!