JOBBA MED OSS - Xtravel behöver förstärkning!

XTRAVEL BEHÖVER KOLLEGOR TILL STOCKHOLMSKONTORET!

Nu har du chansen! Skidsäsongen kickar snart in och därmed också högtrycket på Xtravelkontoret; vi behöver därmed en reseproducent samt en kontorsassistent. Skidpepp är ett måste och surfintresse är plus i kanten. Är du en peppad själ som är överdjävligt grym på att driva projekt, ansvarsfull, som sprider en positiv vibe och ger järnet? Då ser vi fram emot att just DU blir vår nya kollega som förstärker teamet!

RESEPRODUCENT – heltid
Du kommer att dricka ofantliga mängder kaffe, konstant bli utmanad i Füssball, tvingad att lyssna på alla möjliga typer av bra och dålig rockmusik, skratta dig hes och lyssna dig less på skidsnack.
Förutom det så behöver du dessa nödvändiga skills:

*Erfarenhet från resebranschen/skidbranschen är önskvärt och givetvis ska du helst kunna ta dig nerför fjällen någorlunda graciöst.*Förmågan att ta fram, projektleda, budgetera och genomföra nya spännande skidresor med ALLT vad det innebär.*Smooth administratör – dvs, du ska ha ordning och reda på dina dokument/ avtal/ fakturor/ budgetar och kunna klicka runt i excel utan handledning.
*Självgående – såklart inte omedelbart, men ganska så jäkla snabbt! Vintern är snart här!
*Brinnande intresse för skidåkning.
*Körkort tar vi för givet att du har.

KONTORSASSISTENT – deltid/heltid
Även du kommer att dricka ofantliga mängder kaffe, konstant bli utmanad i Füssball, tvingad att lyssna på alla möjliga typer av bra och dålig rockmusik, skratta dig hes och lyssna dig less på skidsnack.
Men du kommer att behöva dessa nödvändiga skills:

*Ordning och reda deluxe!
*Problemlösare av rang.
*Arbeta efter deadlines, DAGLIGEN!
*Hantera tvära kast i arbetet likt en brottare i en OS-final.
*Du kommer framförallt vara vår administratör Kattis sidekick men även hjälpa big boss Eric med företagsresorna. Dvs, du måste ha många bollar i luften och kunna leverera snabba puckar till dessa två!
*Körkort

Och låt oss vara ärliga; du kommer INTE att resa jorden runt i 300 dagar när du jobbar på Xtravel. Du kommer snarare vara en tangentbordskrigare av rang med vanliga kontorstider, men självklart så måste du få klämma några skiddagar kombinerat med arbete, och förhoppningsvis med likasinnade själar som du kommer att trivas med.

Låt oss slippa dom vanliga trista, sömnframkallande CV:sarna, om den inte är ofantligt inspirerande, då kan du skicka den till info@xtravel.se
Har du frågor eller funderingar, eller ännu hellre vill komma in på en kopp kaffe och presentera dig så mailar du eric@xtravel.se

Vi ses!

• Livsstil