Zeifies VD en av Veckans Affärers Supertalanger

Varje år publicerar affärstidningen Veckans Affärer en lista på årets 101 Supertalanger och vi är väldigt glada och hedrade över att Zeifies VD och grundare återfinns på listan i kategorin Entreprenörer.

Just nu går vi in i en väldigt spännande fas, säger Michaela Holtz. Vi har lanserat vår första produkt med gott resultat och använt Sverige som en testmarknad. Nu ser vi fram emot expansionsfasen då vi även kommer att ta fram fler produkter. Så det var ju lite extra roligt att den här utnämningen kom just nu.

Vi lever i en väldigt spännande tid där många branscher förändras i grunden genom ny teknik men framför allt genom nya sätt att tänka och nya konsumtionsmönster. Det här skapar givetvis utmaningar, men också stora möjligheter. Som entreprenör är det fantastiskt roligt att vara del i den här förändringen, och jag tror att det är en fördel att vara kvinnlig entreprenör i en annars mansdominerad tech-bransch. De flesta teknikprodukter har traditionellt varit framtagna av män för män, och det här skapar ju otroliga möjligheter för kvinnor att utveckla produkter som möter våra behov på ett bättre sätt.

Hela listan på Veckans Affärers 101 Supertalanger hittar du här: http://www.va.se/nyheter/2016/02/02/hela-listan-sveriges-101-supertalanger-2016/

• Livsstil

• veckans affärer