Skräddarsdd skyltlösning för Sir of Sweden

En av de grundläggande värderingar som gjort SIR of Sweden till ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken är företagets högt ställda krav på kvalité och hantverkskunskap.

När skrädderiet nyligen öppnade en ny butik i Väla Centrum var det viktigt att kvalitén även genomsyrade skyltningen i butiken. Man kontaktade skyltleverantören Zone Systems som mått-tillverkade en av de två Infinityljuslådorna som nu används i butiken.

- En av ljuslådorna beställde vi i standardformat. Men den större tillverkades helt enligt våra önskemål gällande mått, kabelns placering m.m, berättar Mats Ljungström VD för Sir of Sweden.

- Resultatet blev exakt det vi var ute efter och ger ett sobert intryck. De upplevs näst intill som inredningsdetaljer och jag blev glatt överraskad över enkelheten vid bildbyte av tygvepan, konstaterar Mats.

• Media, kommunikation

• tygvepa
  • inreding
  • skyltning
  • utfallande budskap
  • ljuslådor

På Zone Systems utvecklar vi klassiska och digitala skyltar och skyltlösningar för butiker, restauranger, samt andra köpställen och publika mötesplatser.

Vi har drygt 35 års erfarenhet av skyltkommunikation. Det gör att vi vet vilka skyltlösningar som fungerar bäst i olika miljöer. Med vårt stora kunnande och breda produktsortiment vänder vi oss till kunder som vill nå ut med sina budskap med hjälp av enhetlig, genomtänkt och effektiv kommunikation.