Få din egen personlige massør: Få en massagestol

Alle, der har prøvet at få en professionel massage, kan skrive under på, hvor befriende det kan være, når man går ud ad den dør igen. Ikke blot løsner det op for spændinger og skader i led og væv, det er også afstressende og beroligende. Hvad mere kan man bede om i vores efterhånden så hektiske hverdag, som de fleste af os befinder os i? Overvej så, hvor luksuriøst det ville være at få dén mulighed ind i dit eget hjem eller din egen virksomhed. Svaret er en massagestol.

Hvorfor en massagestol?

Mener du udover de få grunde, der er beskrevet ovenfor? Med en massagestol får du din egen personlige massør ind i hjemmet til rådighed døgnet rundt. Massøren kan endda skræddersy din behandling ned til mindste detalje, alt efter hvor du lige har brug for det dén dag. Tænk lige på, hvor dyr sådan en behandling ville være hos en professionel massør og gang det tal med antallet af familiemedlemmer eller medarbejdere i din virksomhed, som ligeledes vil få glæde af din investering. Resultatet taler formentlig for sig selv.

Hvor skal du starte?

Markedet for massagestole kan være en labyrint af finde rundt i. Udvalget er stort, både i brands og i funktioner, du efterhånden kan få i de højteknologiske stole. En god tommelfingerregel er dog, at jo højere prisen er, jo flere funktioner får du. Det lyder basalt, men her er pris virkelig lig med kvalitet. Du kan dog med fordel starte med at finde ud af, hvad du vil have stolen til at kunne gøre for dig. Har du brug for en dybdegående massage til at hjælpe dig af med eksempelvis hold i ryggen, vil en investering på et par tusinde på en stol, der bare kan vibrere lidt, være en dum ide.

IWAO-massagestole efter japansk princip

En virksomhed, du med fordel kan starte med at tjekke ud, er IWAO, som får produceret deres egne massagestole på kvalitetsfabrikker sammen med andre store brands som eksempelvis LG. IWAO producerer stole efter det såkaldte ”Shiatsu”-princip, som betyder ’fingertryk’. Den japanske massagemetode inkluderer dog ikke kun fingrene, men også håndflader og endda fødder.

Kort og godt får du altså med Shiatsu-massagen en massagestol, som giver en autentisk og dybdegående massage, og som hjælper på blandt andet blodcirkulationen, muskelømhed, giftige affaldsstoffer og nervesystemet. Og så er den selvfølgelig afstressende. Fordelene for en IWAO-massagestol står i kø, så hvad venter du på?

Alt det praktiske

En massagestol er en stor investering, og derfor er det vigtigt, at du finder den helt rigtige for dig. IWAO, placeret i Næstved, inviterer altid på en kop kaffe og en afprøvning af din næste stol, så du er sikker på både design og funktioner. Og er du i tvivl kan du altid klikke dig ind på deres hjemmeside, hvor du kan læse meget mere om de funktionelle massagestole og de mange fordele. Her finder du også både priser og kontaktinformation, så du kommer sikkert i mål med din næste stol.