SignUp Software to Sponsor FORRETNINGSsystemer 2017 in Denmark

SignUp Software er sponsor på FORRETNINGSsystemer 2017 i Danmark.

Konferencen FORRETNINGSsystemer er den største af sin slags i Danmark, skabt for virksomheder som vil holdes opdateret på markedet for ERP, BI, HR, og CRM. Hør om de nyeste trends og teknologier og hvilke muligheder de kan tilbyde, for at accelerere realiseringen af virksomhedens digitale strategi. Der vil være 6 spor med mere end 30 indlæg, som tager Jer hele vejen rundt om forretningssystemer og robotics i den digitale forretning, gennem spændende kundecases, leverandørpræsentationer og battles på en dag!

FORRETNINGSsystemer er en konference med et højt fagligt og inspirerende miljø for virksomheder, som arbejder med administrative software systemer. Konferencen skaber gennemsigtighed på markedet for forretningssystemer og sponsoreres af de skarpeste leverandører indenfor ERP-, BI-, HR-, CRM-, LØN-, WORKFLOW-systemer, Outsourcing og Cloud.

Konferencen henvender sig til beslutningstagere; ledere, divisionschefer, mellemledere og interne forretningskonsulenter, der arbejder for virksomheder, som enten er i markedet for nye systemer eller vil holde sig opdateret på markedet og de nyeste trends.

Det er 6. gang at FORRETNINGSsystemer samler leverandører og virksomheder fra hele landet, og konferencen er den største af sin slags. Hvert år tager konferencen udgangspunkt i et aktuelt tema, som sætter den overordnede agenda for dagens program. I 2016 var temaet 'Forretningssystemer i den digitale transformation'. Den digitale transformation er godt i gang og vi befinder os i den digitale tidsalder. Det er en verden som kræver et mindset og en fremadrettet plan med fokus på systemer og teknologi. FS17 sætter dette på agendaen med temaet ’Forretningssystemer & Robotics i Den Digitale Forretning’.

Kom og lær mere om ExFlow for Dynamics 365, der er en standard løsning der er et certificeret Microsoft Add-on under Microsoft betegnelsen ”Certified for Dynamics 365” og er godkendt til Appsource. ExFlow overholder dermed Microsofts guidelines for udvikling og de krav der fra Microsofts side stilles til certificerede add-on løsninger med hensyn til antal referencer, kodekvalitet, udvikling, frigivelse af nye versioner m.v.

ExFlow er et komplet og 100% færdigudviklet modul, udviklet inden i Dynamics 365 og indeholdende funktionalitet til at understøtte virksomheders behov for fakturagodkendelse på en nem, smidig og effektiv måde.

Vi glæder os til at se jer i Legoland!

• Finance

• microsoft dynamics 365