Flyv til det eksotiske Stillehav med Singapore Airlines og Fiji Airways

Verdens mest prisbelønnede flyselskab indgår samarbejde med Fiji Airways, og det åbner for et væld af muligheder for alle, der ønsker en ferie ud over det sædvanlige. De smukke Fijiøer kan kombineres med et ophold i både Singapore, Australien og New Zealand.

• -Vi er meget glade for at indgå et tættere samarbejde med Fiji Airways. Samarbejdet vil give vores kunder bedre forbindelser til de smukke Fijiøer og til vores finforgrenede netværk i hele Sydøstasien,” siger Erwin Widjaja, General Manager Nordics for Singapore Airlines.

Flere og flere danskere får øjnene op for Stillehavet

De smukke Fijiøer er for mange synonym med Stillehavets paradisøer. I alt består øgruppen af 332 øer, hvoraf kun 110 er beboede. Øerne er berømte for sine hvide koralstrande og laguner fyldt med fisk og koraller i alle regnbuens farver. Øerne er perfekte til enhver, der drømmer om en romantisk ferie eller bryllupsrejse ud over det vanlige. Hertil er øerne både nemmere at komme til og billigere, end mange tror.

Fijiøerne - et spændende alternativ

• -At det nu er blevet endnu lettere at rejse til Fiji, er gode nyheder for alle, der drømmer om et eventyr i Stillehavet. Og med Singapore perfekt placeret på vejen, har du også mulighed for at få et spændende stop på vejen. Hvis vi sammenligner med for eksempel Seychellerne eller Maldiverne, er Fijiøerne absolut konkurrencedygtige på pris, forklarer Allan Hoffery, Sales and Communications Manager Nordic for Singapore Airlines.

Derudover kan Fiji-øerne kombineres med både Australien og New Zealand, så der er lagt op til en ferie med mange oplevelser, hvis det ønskes.

I alt tager det cirka 23 timer at komme til paradisøerne, og Allan Hoffery anbefaler et stop-over i Singapore på vejen. En fascinerende metropol med utrolig meget at tilbyde.

Priseksempler København-Fiji-København via Singapore:

Economy class: Fra 12.722

Business class: Fra 31.376

For spørgsmål, interviews og billeder, kontakt venligst:

Allan Hoffery, Singapore Airlines; + 45 20 88 53 21

Christina S. Lambach, Essencius; csl@essencius.dk; +45 40 55 53 06