SINGAPORE AIRLINES KÅRET SOM ‘VERDENS BEDSTE FLYSELSKAB’ AF TRIPADVISOR

Singapore Airlines er blevet kåret som ‘Verdens bedste Flyselskab’ i TripAdvisors Travellers’ Choice-Pris for flyselskaber 2018. Selskabet er også blevet anerkendt og kåret i syv andre kategorier af den globale rejseplanlægnings- og booking-portal.

Vinderne i hovedkategorien ‘Verdens Bedste Flyselskab’ er udvalgt på baggrund af anmeldelser fra rejsende i hele verden. Fokus har været på service, kvalitet og oplevet værdi. TripAdvisor anvender en algoritme, der tager hensyn til bade mængden og kvaliteten af anmeldelserne af flyselskabet gennem en 12-måneders periode. På den baggrund afgøres det, hvilket selskab der kåres som verdens bedste.

“Vi er beærede og meget stolte af kåringen som ‘Verdens Bedste Flyselskab’ i den prestigefyldte Tripadvisor Travellers’ Choice-Pris. Prisen bekræfter og validerer det flotte og dedikerede arbejde, som vores personle udfører rundt omkring i hele verden. Det er deres arbejde og dedication til opgaverne, der gør at Singapore Airlines til enhver tide r ikke alene kompetitiv, men førende på globalt plan,” udtaler Singapore Airlines General Manager Nordics, Erwin Widjaja.

“Vores forretningsmodel hviler på tre grundpiller – førende flyflåde, eminent service og uovertruffent netværk. Vi investerer tungt på alle tre områder, så vi kan levere brancheførende løsninger og produkter, der både imødekommer og overgår vores kunders forventninger, både på flyrejsen og i processen før og efter rejsen.”

I tillæg til titlen som ‘Verdens Bedste Flyselskab’ er Singapore Airlines også den stolte modtager af syv andre priser for 2018:

• Bedste flyselskab – Asien
  • Bedste Internationale First Class – Globalt
  • Bedste Internationale First Class – Asien
  • Bedste Economy Class – Globalt
  • Bedste Economy Class – Asien
  • Travellers’ Choice Business Class – Asien

For yderligere information kontakt venligst:

Christina S Lambach, +45 40 55 53 06