SteelSeries breng het bekroonde en unieke geluid naar de Arctis 1 headset

MEDIA ALERT – 11 juni, 2019 – SteelSeries, de wereldleider in randapparatuur voor gaming en de maker van de meest bekroonde headsetlijn ooit, kondigt vandaag de Arctis 1 gaming headset aan. De headset heeft dezelfde krachtige Arctis-drivers en het slanke ontwerp van de Arctis 3, 5, 7 en 9X, maar dan voor een schappelijkere prijs van €59,99.

De Arctis 1 gaming headset voor iedere platform waarmee je ook onderweg goed en stijlvol voor de dag kunt komen. Met een afneembare microfoon en een gestroomlijnd, discreet ontwerp kunnen gamers genieten van de bekroonde prestaties van Arctis, waar ze ook zijn.

De Arctis 1 universele 3,5mm-aansluiting is gemaakt voor gaming op alle platforms, waaronder de PC, PS4, Xbox One en Nintendo Switch. Hij beschikt over dezelfde luidsprekerdrivers en de unieke soundscape van de bekroonde Arctis-lijn, zodat gamers niet hoeven in te boeten aan audiokwaliteit, zelfs niet bij een lagere prijs. De Arctis 1 gebruikt ook dezelfde ClearCast-microfoon voor een natuurlijk klinkende helderheid en ruisonderdrukking, maar in tegenstelling tot de Arctis 3, 5, 7 en 9X is deze niet uitschuifbaar, maar afneembaar, zodat je makkelijk kunt omschakelen tussen headset en hoofdtelefoon. De Arctis 1 heeft de iconische skibrilhoofdband ingeruild voor een oplossing met een lager profiel die is geoptimaliseerd voor gebruik onderweg, maar biedt nog altijd uitstekende comfort met de stoffen Airweave-oorkussens en een met staal versterkte hoofdband voor de perfecte pasvorm en duurzaamheid.

“Arctis was het eerste merk headsets die de beste audioprestaties in zijn klasse biedt in een prachtig ontworpen model dat gebruikers konden gebruiken voor zowel gaming als onderweg,” aldus SteelSeries CEO, Ehtisham Rabbani. “We zijn verheugd om de volledige Arctis-ervaring aan nog meer gamers te kunnen bieden tegen een ongelooflijk betaalbare prijs.”

De Arctis 1 is nu beschikbaar voor €59,99 bij SteelSeries.com.

Voor meer informatie over de Arctis 1 en de complete lijn van SteelSeries’ Arctis headsets, bezoek je www.SteelSeries.com.

Voor afbeeldingen in hoge resolutie, klik je hier

• Computers, computer technology, software

SteelSeries is a leader in gaming peripherals focused on quality, innovation and functionality, and the fastest growing major PC gaming headset brand in the US. Founded in 2001, SteelSeries aims at improving performance through first-to-market innovations and technologies that helps gamers play harder, train longer, and rise to the challenge. SteelSeries supports the growth of competitive gaming tournaments and eSports with the goal of connecting gamers to each other and fostering a sense of community and purpose. SteelSeries’ team of professional and gaming enthusiasts help design and craft every single accessory and are the driving force behind the company.

To learn more about SteelSeries’ products and esports partnerships, visit steelseries.com or follow us on social media for the latest updates at facebook.com/steelseries and be a part of the conversation on Twitter @SteelSeries