Breng de gezellige lentesfeer alvast naar het balkon

Breng de gezellige lentesfeer alvast naar het balkon

De winter loopt op zijn einde. Het is tijd om je klaar te maken voor gezellige momenten op het balkon. De nieuwe producten van JYSK bieden de perfecte setting om deze lente buiten te socializen en te ontspannen.

Het balkon is voor veel mensen een onmisbaar verlengstuk van hun appartement. Het biedt snel toegang tot het gezellige buitenleven. Met de beperkte ruimte is het wel essentieel om een goed ingericht balkon te hebben met voldoende plek voor gezelligheid en ontspanning. Met de nieuwe producten van JYSK voor het balkon is het eenvoudig om de ruimte optimaal te benutten zonder afbreuk te doen aan de gezelligheid.

Ruimte voor socializen en rust

De klaptafel VANDREFALK van massief acaciahout is met zijn compacte ontwerp perfect voor op het balkon. De tafel stelt je in staat om ‘s ochtends in alle rust te genieten van een goede kop koffie of om heerlijk te lunchen met iemand speciaal.

Als de tafel niet wordt gebruikt, kan hij eenvoudig worden ingeklapt om ruimte te besparen. De ingebouwde balkonbox biedt ook de mogelijkheid om een gezellige lentesfeer te creëren met geurende bloemen en kruiden.

Natuurlijke oase voor ontspanning

De plantenbak TRANA heeft een vast rek, waardoor klimplanten de hoogte in kunnen. Zo wordt het balkon een natuurlijke oase voor ontspanning tussen de groene planten en kleurrijke bloemen.

De tuinbank UGILT van massief acaciahout past perfect in deze natuurlijke oase en biedt ruimte voor bezinning met een goed boek in de warme lentezon.

Verleng de avonden op het balkon

Het tuinkussen MYGFJED, verkrijgbaar in diverse prachtige kleuren, is een perfecte aanvulling op het lentebalkon en nodigt je uit om lekker achterover te leunen en te ontspannen.

Met hulp van verlichting kun je op een gemakkelijke manier nog meer gezelligheid creëren. Je kunt de batterijlamp GULSPURV gemakkelijk plaatsen waar je wat extra licht nodig hebt, zodat je ook na zonsondergang nog een aangename avond hebt.

De nieuwe producten zijn vanaf vandaag (5 februari 2024) verkrijgbaar in alle winkels van JYSK en op JYSK.be.

Overzicht van alle nieuwe producten:

• Klaptafel VANDREFALK 64x63 hardhout
  • Tuinbank UGILT B130xD35 hardhout
  • Tuinkussen MYGFJED assorti
  • Plantenbak TRANA B30xL83xH130 zwart
  • Lamp op batterijen GULSPURV Ø12xH22 zwart
  • Stapelstoel JEKSEN zwart
  • Stapelstoel PADHOLM zwart

Extra inspiratie voor het balkon:

Over JYSK/À propos de JYSK

JYSK is een internationale winkelketen met Scandinavische roots die het voor jou gemakkelijk maakt om elke kamer in huis of je tuin in te richten. Met meer dan 3300 winkels en webshops in 48 landen heeft JYSK altijd een geweldig aanbod en vakkundige service in de buurt, ongeacht hoe klanten wensen te winkelen. In België telt JYSK 57 winkels verspreid over het hele land.

Oprichter Lars Larsen opende zijn eerste winkel in Denemarken in 1979. Momenteel heeft JYSK 31.000 collega’s in dienst. De jaaromzet in boekjaar 2022/23 bedroeg 5,2 miljard euro. JYSK is onderdeel van het familiebedrijf Lars Larsen Group.

JYSK est un revendeur international d’articles pour la maison aux origines scandinaves qui facilite l’ameublement de toutes les pièces de la maison et du jardin. Avec plus de 3 300 magasins et boutiques en ligne dans 48 pays, JYSK propose toujours des offres exceptionnelles et un service compétent de proximité, quelle que soit la manière dont les clients souhaitent faire leurs achats. En Belgique, JYSK possède 57 magasins dans tout le pays.

Le fondateur, Lars Larsen, a ouvert son premier magasin au Danemark en 1979. Aujourd’hui, JYSK emploie plus de 31 000 collaborateurs. Le chiffre d’affaires était quant à lui de 5,2 milliards d’euros pour l'exercice comptable 2022/2023. JYSK fait partie de l'entreprise familiale Lars Larsen Group.

Nick Möller

Press contact Communications Manager Belgium & The Netherlands +31610306004
Joanne Uenk

Press contact Sales & Marketing Manager Belgium, The Netherlands and France +31620730675