De nieuwe kerstcollectie van JYSK is vanaf nu te koop in de winkels.

JYSK luidt Kerstmis in

Wie Kerstmis zegt, zegt gezelligheid. Of hygge in Denemarken. JYSK luidt de feestdagen in met een nieuwe collectie kerstproducten.

Nostalgie staat centraal in de nieuwe kerstcollectie van JYSK, die vanaf deze maand in alle winkels te koop is. Zo kunnen klanten inspiratie opdoen en op tijd beginnen met het versieren voor Kerstmis.

De collectie kenmerkt zich door tijdloze elementen zoals hartjes, dennenbomen en sterren. Ook de elfen met hun mooie, rode mutsen mogen niet ontbreken. Evenals de klassieke groen- en roodtinten, aangevuld met verschillende aardetinten.

Naast deze klassieke elementen en kleuren richt de collectie zich op natuurlijke materialen, zoals zachte wol, katoen, papier, steen en keramiek.

Kersttextiel

Bij de zachte textielproducten komen de groene en rode tinten terug op de sierkussens PETALIT en LUCIA. Het eerste kussen heeft kleine, witte kerstboompjes op één zijde en is elegant versierd met een eenvoudige, witte rand. LUCIA is speelser met de boodschap 'Happy holidays' en fellere kleuren.

De plaid RHIMFAXE is uitgevoerd in donkergroen dat rust en gezelligheid uitstraalt. De horizontale strepen bieden een eenvoudige en elegante expressie. Het kleed past bij de kussens en kan er gemakkelijk mee gestyled worden.

Versieren voor Kerstmis

Onder de 'harde' items lichten we de fijne mokken GULLTOP uit, die verkrijgbaar zijn in twee kleuren: rood en groen. Ze lijken veel op oude emaille bekers, maar zijn eigenlijk gemaakt van keramiek. Het is vooral de kleine, zwarte rand aan de bovenkant die de kopjes een retro-uitstraling geeft, terwijl de witte sterren en dennenbomen bijdragen aan de kerstsfeer.

De ronde decoratieve schaal STROMATOLIT, die gemaakt is van FSC-gecertificeerde mangoboom (FSC™ N001715), is iets verhoogd met kleine pootjes. Het heeft een diameter van 40 centimeter en kan worden gebruikt om een paar geselecteerde items mooi uit te stallen.

PYSSEL is de naam van de kleine hangers die de vorm hebben van een traditioneel kersthart. Ze kunnen aan een tak of spijker worden gehangen, maar ze kunnen ook direct op tafel worden gezet, op de vensterbank of op een andere plek.

De decoratieve kandelaar RUTILKVARTS heeft de vorm van een ster en is gemaakt van marmer. Het kleine detail in messinglook geeft de kandelaar een moderne uitstraling, en met een gedraaid LED-lampje zoals NELLIK met sterren erop is de kerstsfeer verzekerd.

Tot slot kunnen we niet om de elfen MUGGLESTEN heen, die zich verstoppen achter een wollen trui en onder de klassieke, rode elfenmuts. Ze zijn verkrijgbaar in twee maten.

Overzicht van alle producten:

• Decoratie COVELLIN B9xL10cm 2 stuks
  • Decoratie PYSSEL B7xL7cm 2 stuks
  • Kerstelf MUGGLESTEN H17cm grijs
  • Kerstelf MUGGLESTEN H31cm grijs
  • Koektrommel TOMTE Ø18xH22cm wit/rood
  • Mok GULLTOP Ø12xH9cm 35cl assorti
  • Kunstbloem KLEMENTIN H65cm
  • Kunstboom BOL Ø10xH46cm groen
  • Lantaarn THULIT B22xL21xH53cm zwart
  • LED-lamp NELLIK H25cm 2 stuks
  • LED-lichtsnoer RIMFAXE L190cm goud met timer
  • Kandelaar HILDEGUN B24cm met 7 LED's en timer
  • Kandelaar RUTILKVARTS Ø10xH5cm
  • Plaid RHIMFAXE 130x170 groen
  • Decoratieve schaal STROMATOLIT Ø40xH6cm
  • Sierkussen LUCIA 35x50 wit
  • Sierkussen PETALIT 35x50 assorti
  • Schaal GULLTOP Ø14xH7cm assorti

Over JYSK/À propos de JYSK

JYSK is een internationale winkelketen met Scandinavische roots die het voor jou gemakkelijk maakt om elke kamer in huis of je tuin in te richten. Met meer dan 3300 winkels en webshops in 48 landen heeft JYSK altijd een geweldig aanbod en vakkundige service in de buurt, ongeacht hoe klanten wensen te winkelen. In België telt JYSK 57 winkels verspreid over het hele land.
Oprichter Lars Larsen opende zijn eerste winkel in Denemarken in 1979. Momenteel heeft JYSK 30.000 collega’s in dienst. De jaaromzet in boekjaar 2022/23 bedroeg 5,2 miljard euro. JYSK is onderdeel van het familiebedrijf Lars Larsen Group.

JYSK est un revendeur international d’articles pour la maison aux origines scandinaves qui facilite l’ameublement de toutes les pièces de la maison et du jardin. Avec plus de 3 300 magasins et boutiques en ligne dans 48 pays, JYSK propose toujours des offres exceptionnelles et un service compétent de proximité, quelle que soit la manière dont les clients souhaitent faire leurs achats. En Belgique, JYSK possède 57 magasins dans tout le pays.
Le fondateur, Lars Larsen, a ouvert son premier magasin au Danemark en 1979. Aujourd’hui, JYSK emploie plus de 30 000 collaborateurs. Le chiffre d’affaires était quant à lui de 5,2 milliards d’euros pour l'exercice comptable 2022/2023. JYSK fait partie de l'entreprise familiale Lars Larsen Group.

Nick Möller

Press contact Communications Manager Belgium & The Netherlands +31610306004
Joanne Uenk

Press contact Sales & Marketing Manager Belgium, The Netherlands and France +31620730675

Over JYSK/À propos de JYSK

Oprichter Lars Larsen opende zijn eerste winkel in Denemarken in 1979. Momenteel heeft JYSK 31.000 collega’s in dienst. De jaaromzet in boekjaar 2022/23 bedroeg 5,2 miljard euro. JYSK is onderdeel van het familiebedrijf Lars Larsen Group.

Le fondateur, Lars Larsen, a ouvert son premier magasin au Danemark en 1979. Aujourd’hui, JYSK emploie plus de 31 000 collaborateurs. Le chiffre d’affaires était quant à lui de 5,2 milliards d’euros pour l'exercice comptable 2022/2023. JYSK fait partie de l'entreprise familiale Lars Larsen Group.

JYSK Belgium