Deelname Mondelez International enkele jaren geleden

Medewerkers van Mondelēz International Herentals in de startblokken voor loopwedstrijd ‘HFF 2 uur van Hertals’

Mondelēz International daagt de vorige winnaar, AZ Herentals, uit voor een sportieve ontmoeting

HERENTALS - Goed nieuws voor de inwoners van Herentals en omstreken, want het jaarlijkse Herentals Fietst en Feest (HFF) evenement is weer helemaal terug. Op 28 en 29 juli bruist de stad weer van de ambiance: terwijl sportfanaten hun hart kunnen ophalen tijdens de loop- en fietswedstrijd rond Markt Zuid, zorgt een gevarieerd programma van optredens op het podium op Markt Noord voor de muzikale sfeer. Naar jaarlijkse gewoonte is ook Mondelēz International opnieuw van de partij, lokaal beter gekend als de Milka en LU koekjesfabriek, en klaar om het AZ Herentals uit te dagen voor de wisselbeker. Meer dan 150 werknemers van de fabriek in Herentals zullen deelnemen aan de loopwedstrijd die financieel wordt gesteund door het bedrijf via productsponsoring.

Mondelēz International in Herentals gaat voor de overwinning!

De werknemers van de LU koekjesfabriek en de Milka chocoladefabriek van Mondelēz International in Herentals nemen ook dit jaar deel aan de ‘HFF 2 uur van Hertals’ . Deze zomerse loopwedstrijd brengt sportfanaten op 29 juli samen tijdens het evenement Herentals Fietst en Feest. Het opzet? Tussen 18u30 en 20u30 geven deelnemers het beste van zichzelf door zoveel mogelijk meters af te leggen door het bruisende stadscentrum. Mondelēz International neemt al sinds de eerste editie deel aan deze wedstrijd en ook dit jaar staan de enthousiaste lopers helemaal klaar om het op te nemen tegen de vorige winnaar, het AZ Ziekenhuis te Herentals. Het AZ Herentals was de afgelopen jaren regelmatig de trotse winnaar van de wisselbeker op de 2uur van Hertals, maar de koekjes- en chocoladeproducent is vastberaden om de wisselbeker dit jaar terug te veroveren.

Goodiebags als beloning voor de fysieke inspanning

Naast haar massale deelname is Mondelēz International ook een vaste gangmaker van het event. Het bedrijf voorziet maar liefst 1.500 goodiebags voor alle deelnemende lopers en overheerlijke combipakketten voor de winnaars.

“We vinden het geweldig om terug aanwezig te zijn in het midden van onze stad en zoveel sportieve lopers te laten genieten van onze fantastische producten. En we kijken uiteraard uit naar een overwinning van deze 2uur van Hertals !”, zegt plant director Mondelēz Herentals, Bart De Geest.

Subjects

Over Mondelēz International in Benelux

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) is wereldleider op het gebied van chocolade, koekjes, kauwgom, snoepgoed en poederdranken. Mondelēz International is actief in ongeveer 150 landen en had in 2021 een jaaromzet van ongeveer US$ 29 miljard. Mondelēz International heeft sterke roots in de Benelux en is er al sinds 1870 actief. Het portfolio omvat belangrijke merken zoals Côte d’Or, Lu, Milka, Philadelphia, TUC, Prince, LiGA en Stimorol. De Benelux-regio is trouwens de bakermat van iconische merken zoals TUC, Prince, Pim's, LEO, LiGA en Côte d’Or.

In België is Mondelēz International uniek gepositioneerd daar de voedingsproducent nr. 1 is in de categorie chocolade, koekjes en cream cheese. Het bedrijf is ook actief in het kauwgumsegment. In Nederland is het bedrijf marktleider inzake koekjes en cream cheese, nummer 2 in chocolade en ook actief in het kauwgumsegment.

De onderneming stelt in de Benelux ruim 2000 mensen te werk en heeft, naast de hoofdzetels in Mechelen (België) en Breda (Nederland), 3 productiefaciliteiten in België: een koekjes- en chocoladesite in Herentals (LU & Milka) en 1 fabriek in Namen voor smeltkaas. De koekjesfabriek in Herentals is één van de grootste koekjesfabrieken in Europa met een jaarlijkse productie van 70.000 ton koekjes.

Bezoek www.mondelezinternational.com en www.facebook.com/mondelezinternational voor meer informatie of volg ons op Twitter via www.twitter.com/MDLZ

Press contacts

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) is wereldleider op het gebied van chocolade, koekjes, kauwgom, snoepgoed en poederdranken. Mondelēz International is actief in ongeveer 150 landen en had in 2021 een jaaromzet van ongeveer US$ 29 miljard. Mondelēz International heeft sterke roots in de Benelux en is er al sinds 1870 actief. Het portfolio omvat belangrijke merken zoals Côte d’Or, Lu, Milka, Philadelphia, TUC, Prince, LiGA en Stimorol. De Benelux-regio is trouwens de bakermat van iconische merken zoals TUC, Prince, Pim's, LEO, LiGA en Côte d’Or. In België is Mondelēz International uniek gepositioneerd daar de voedingsproducent nr. 1 is in de categorie chocolade, koekjes en cream cheese. Het bedrijf is ook actief in het kauwgumsegment. In Nederland is het bedrijf marktleider inzake koekjes en cream cheese, nummer 2 in chocolade en ook actief in het kauwgumsegment.
De onderneming stelt in de Benelux ruim 2000 mensen te werk en heeft, naast de hoofdzetels in Mechelen (België) en Breda (Nederland), 3 productiefaciliteiten in België: een koekjes- en chocoladesite in Herentals (LU & Milka) en 1 fabriek in Namen voor smeltkaas. De koekjesfabriek in Herentals is één van de grootste koekjesfabrieken in Europa met een jaarlijkse productie van 70.000 ton koekjes.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) est un leader mondial sur le marché du chocolat, des biscuits, des chewing-gums et des bonbons, et des boissons en poudre. Mondelēz International est présent dans 150 pays et enregistre en 2021 un chiffre d’affaires d’environ 29 milliards de dollars. La société a un ancrage fort au Benelux et y opère depuis 1870. Le portefeuille comprend des marques clés telles que Côte d’Or, LU, Milka, Philadelphia, TUC, Prince, LiGA et Stimorol. Le Benelux est le berceau de marques emblématiques telles que LiGA, TUC, Prince, Pims, LEO et Côte d'Or. En Belgique, Mondelēz International y occupe une position unique puisque le producteur alimentaire est numéro 1 dans la catégorie du chocolat, des biscuits et du fromage à la crème. L'entreprise est également active dans le segment des chewing-gums. Aux Pays-Bas, la société est leader en biscuit et fromage frais, numéro 2 en chocolat et active dans le segment des chewing-gums.
L'entreprise emploie plus de 2000 personnes au Benelux, réparties dans les deux sièges se trouvant à Malines (Belgique) et à Breda (Pays-Bas) ainsi que les sites de production situés à la Belgique : un site biscuiterie-chocolaterie à Herentals (LU & Milka) et 1 usine à Namur pour le fromage fondu. La biscuiterie de Herentals est l'une des plus grandes usines de biscuits d'Europe avec une production annuelle de 70 000 tonnes de biscuits.