Deelname Mondelez International enkele jaren geleden

Medewerkers van Mondelēz International Herentals in de startblokken voor loopwedstrijd ‘HFF 2 uur van Hertals’

Mondelēz International daagt de vorige winnaar, AZ Herentals, uit voor een sportieve ontmoeting

HERENTALS - Goed nieuws voor de inwoners van Herentals en omstreken, want het jaarlijkse Herentals Fietst en Feest (HFF) evenement is weer helemaal terug. Op 28 en 29 juli bruist de stad weer van de ambiance: terwijl sportfanaten hun hart kunnen ophalen tijdens de loop- en fietswedstrijd rond Markt Zuid, zorgt een gevarieerd programma van optredens op het podium op Markt Noord voor de muzikale sfeer. Naar jaarlijkse gewoonte is ook Mondelēz International opnieuw van de partij, lokaal beter gekend als de Milka en LU koekjesfabriek, en klaar om het AZ Herentals uit te dagen voor de wisselbeker. Meer dan 150 werknemers van de fabriek in Herentals zullen deelnemen aan de loopwedstrijd die financieel wordt gesteund door het bedrijf via productsponsoring.

Mondelēz International in Herentals gaat voor de overwinning!

De werknemers van de LU koekjesfabriek en de Milka chocoladefabriek van Mondelēz International in Herentals nemen ook dit jaar deel aan de ‘HFF 2 uur van Hertals’ . Deze zomerse loopwedstrijd brengt sportfanaten op 29 juli samen tijdens het evenement Herentals Fietst en Feest. Het opzet? Tussen 18u30 en 20u30 geven deelnemers het beste van zichzelf door zoveel mogelijk meters af te leggen door het bruisende stadscentrum. Mondelēz International neemt al sinds de eerste editie deel aan deze wedstrijd en ook dit jaar staan de enthousiaste lopers helemaal klaar om het op te nemen tegen de vorige winnaar, het AZ Ziekenhuis te Herentals. Het AZ Herentals was de afgelopen jaren regelmatig de trotse winnaar van de wisselbeker op de 2uur van Hertals, maar de koekjes- en chocoladeproducent is vastberaden om de wisselbeker dit jaar terug te veroveren.

Goodiebags als beloning voor de fysieke inspanning

Naast haar massale deelname is Mondelēz International ook een vaste gangmaker van het event. Het bedrijf voorziet maar liefst 1.500 goodiebags voor alle deelnemende lopers en overheerlijke combipakketten voor de winnaars.

“We vinden het geweldig om terug aanwezig te zijn in het midden van onze stad en zoveel sportieve lopers te laten genieten van onze fantastische producten. En we kijken uiteraard uit naar een overwinning van deze 2uur van Hertals !”, zegt plant director Mondelēz Herentals, Bart De Geest.

Over Mondelēz International in Benelux

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) is wereldleider op het gebied van chocolade, koekjes, kauwgom, snoepgoed en poederdranken. Mondelēz International is actief in ongeveer 150 landen en had in 2021 een jaaromzet van ongeveer US$ 29 miljard. Mondelēz International heeft sterke roots in de Benelux en is er al sinds 1870 actief. Het portfolio omvat belangrijke merken zoals Côte d’Or, Lu, Milka, Philadelphia, TUC, Prince, LiGA en Stimorol. De Benelux-regio is trouwens de bakermat van iconische merken zoals TUC, Prince, Pim's, LEO, LiGA en Côte d’Or.

In België is Mondelēz International uniek gepositioneerd daar de voedingsproducent nr. 1 is in de categorie chocolade, koekjes en cream cheese. Het bedrijf is ook actief in het kauwgumsegment. In Nederland is het bedrijf marktleider inzake koekjes en cream cheese, nummer 2 in chocolade en ook actief in het kauwgumsegment.

De onderneming stelt in de Benelux ruim 2000 mensen te werk en heeft, naast de hoofdzetels in Mechelen (België) en Breda (Nederland), 3 productiefaciliteiten in België: een koekjes- en chocoladesite in Herentals (LU & Milka) en 1 fabriek in Namen voor smeltkaas. De koekjesfabriek in Herentals is één van de grootste koekjesfabrieken in Europa met een jaarlijkse productie van 70.000 ton koekjes.

Bezoek www.mondelezinternational.com en www.facebook.com/mondelezinternational voor meer informatie of volg ons op Twitter via www.twitter.com/MDLZ

Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) stimuleert mensen om op de juiste manier te snacken in meer dan 150 landen over de hele wereld. Met een netto-omzet van ongeveer $36 miljard in 2023, leidt MDLZ de toekomst van snoepen met iconische wereldmerken en lokale merken zoals Oreo, Ritz, LU, Clif Bar en Tate’s Bake Shop koekjes en gebakken snacks, evenals Cadbury Dairy Milk, Milka en Toblerone chocolade. Mondelēz International is een trots lid van de Standard & Poor’s 500, Nasdaq 100 en Dow Jones Sustainability Index.

Mondelēz International heeft sterke roots in de Benelux en is er al sinds 1870 actief. Het portfolio omvat belangrijke merken zoals Côte d’Or, LU, Milka, Philadelphia, TUC en Prince. De Benelux-regio is trouwens de bakermat van iconische merken zoals TUC, Prince, LiGA en Côte d’Or. In België is Mondelēz International leider in in de categorie chocolade, koekjes en cream cheese. In Nederland is het bedrijf marktleider inzake koekjes en cream cheese, en nummer 2 in chocolade.

Mondelēz International stelt in de Benelux ongeveer 2000 mensen te werk en heeft, naast de hoofdkantoren in Mechelen (België) en Breda (Nederland), productiefaciliteiten in Herentals en Namen. Meer informatie kan gevonden worden op www.mondelezinternational.com.

Mondelēz International, Inc (Nasdaq : MDLZ) encourage les gens à consommer des en-cas de la bonne façon dans plus de 150 pays à travers le monde. Avec des ventes nettes d'environ 36 milliards de dollars en 2023, MDLZ est à la tête de l'avenir du snacking avec des marques mondiales et locales emblématiques telles que Oreo, Ritz, LU, Clif Bar et Tate's Bake Shop, ainsi que le chocolat Cadbury Dairy Milk, Milka et Toblerone. Mondelēz International est fière d'être membre des indices Standard & Poor's 500, Nasdaq 100 et Dow Jones Sustainability Index.

Mondelēz International est fortement implanté au Benelux, où il opère depuis 1870. Son portefeuille comprend des marques majeures telles que Côte d'Or, LU, Milka, Philadelphia, TUC et Prince. En outre, le Benelux est le berceau de marques emblématiques telles que TUC, Prince, LiGA et Côte d'Or. En Belgique, Mondelēz International est leader dans le segment du chocolat, des biscuits et du fromage frais.

Mondelēz International emploie environ 2 000 personnes au Benelux et, outre ses sièges de Malines (Belgique) et de Breda (Pays-Bas), possède des sites de production à Herentals et à Namur. Pour plus d'informations, consultez le site www.mondelezinternational.com.