Vanaf 13 november 2018: startersavonden nieuwe gemeenteraadsleden. Welkom!

In de eerste week van januari 2019 leggen de gemeenteraadsleden de eed af. Om hun basiskennis aan te scherpen of op te frissen, organiseren de VVSG, ABB, Exello.net en VLOFIN drie avondsessies voor nieuwe raadsleden, op 20 locaties in Vlaanderen. We loodsen hen door de essentie van de gemeente en het OCMW, de rol en het statuut van raadsleden en het functioneren van het lokale bestuur.

Het volledige programma en de kalender vind je hier. Morgen 13 november 2018 gaan we van start in De Pinte.

Een uitgesproken kans ook voor regionale verslaggevers om kennis te maken met de verkozenen in de streek. Daarom bent u van harte welkom op één van deze avonden. Verwittig ons wel vooraf van uw komst.

Meer info: Nathalie Debast, verantwoordelijke perszaken VVSG, 0497/31.80.77, nathalie.debast@vvsg.be