Prima Slankepiller ➤ Test, erfaring, Prima kapsler evaluering - juni 2022

Prima Slankepiller ➤ Test, erfaring, Prima kapsler evaluering - juni 2022

I dag er fedme mere udbredt end nogensinde før. Prima kapsler er designet til at hjælpe dig med at tabe dig uden at skulle pine dig selv med urealistiske diæter. Ofte lider de ramte under presset af at skulle ændre deres livsstil fuldstændigt fra den ene dag til den anden eller at skulle sulte sig slank. Producenten af Prima kapsler lover, at du også kan tabe dig meget effektivt på en naturlig måde med kosttilskuddet og blive meget mere motiveret til at gennemføre en diæt.

Hvad er der i disse løfter? I denne artikel dykker vi ned i detaljerne om effekten, præsenterer resultaterne fra selvtestet og alle de anvendte ingredienser og vurderer, hvordan produktet klarer sig i balance, og om det virkelig kan hjælpe dig med at tabe dig.

Prima kapsler er i øjeblikket ikke tilgængelige i Danmark. Vi anbefaler det tilsvarende produkt Diaetoxil.

Hvad er Prima slankepiller?

Prima kapsler er et kosttilskud til vægttab, som tilbydes i form af kapsler. Kapslerne til vægttab består af helt naturlige ingredienser og forventes derfor ikke at forårsage nogen bivirkninger eller intolerancer, der er værd at nævne.

Prima kapsler virker ved at stimulere stofskiftet. Dette øger specifikt forbrændingen af fedt. Desuden optimeres kolesterolniveauet, således at fedtstoffer, der indtages med maden, ikke omsættes fuldstændigt. Derfor kan man tabe sig på kort tid og uden en fuldstændig ændring af kosten. Forudsætningen for dette er dog, at man ikke spiser for meget eller spiser helt forkert eller for kalorierig kost.

Prima slankepiller

Prima kapsler test erfaringer

Hvis du undersøger Prima Capsules i dybden, vil du finde mange erfaringsrapporter og anmeldelser om produktet. Det vigtigste at bemærke her er, at de erfaringer, som brugerne har haft med produktet, er gennemgående positive. De fleste mennesker rapporterer, at de kunne opnå betydelige resultater inden for de første par uger. Det store løft i vægttabet kan normalt forventes efter en eller to måneder. Vi har opdelt resultaterne fra testen med Prima-kapsler i de forskellige faser og opsummeret dem for dig.

Virkninger i den indledende fase

Du skal ikke forvente at mærke nogen ændringer i din krop umiddelbart efter indtagelse af Prima kapsler. Selv om der er rapporter om, at nogle brugere føler sig energiforladte allerede efter få timer, er dette ikke blevet bekræftet uafhængigt.

Det kan dog antages, at efter en til to dage med Prima vægttabskapsler vil du mærke, hvordan dit stofskifte stimuleres og langsomt men gradvist begynder at ændre sig. Fedtforbrændingen øges betydeligt, og mange mennesker føler sig allerede mere energiske og har et øget energiniveau i denne fase. Dette ledsages i øvrigt af en reduktion af sultfølelsen. Følgelig er der færre madtrang, som de ramte lider under.

Virkninger efter 14 dage

Der rapporteres om mange succeser efter kun 14 dage. Inden for denne tid kan man tabe mellem 2 og 5 kg med Prima kapsler. De fleste brugere i testen tabte 1 til 3 kg i de første syv dage og 1 til 2 kg mere i den anden uge. Især i den indledende fase af den første uge tilpasser kroppen kraftigt stofskiftet, så lagret vand også forsvinder. Dette forklarer det oprindeligt større vægttab i den første uge i forhold til den anden uge.

Effekt efter 1 måned

Et vægttab på mellem fire og 10 kg er ikke ualmindeligt inden for en måned med Prima kapsler. 10 kg på fire uger er ganske vist en stor bedrift, og det er ikke alle, der kan opnå det. Det afhænger alt sammen af kosten og yderligere aktiviteter som sport eller fitness. Desuden har mange testpersoner allerede tabt sig godt 5,6 eller endda 7 kg i vægt.

Effekt efter 2 måneder

Efter to måneder havde størstedelen af brugerne i Prima kapsler-testen allerede tabt mere end 10 kg. De virkelig store succeser, der er blevet realiseret i denne periode, er omkring 20 kg vægttab. Frem for alt føler de personer med en lavere vægt sig meget mere effektive og rapporterer, at de har en betydeligt større udholdenhed end tidligere.

For at illustrere effekten af Prima kapsler har vi sammensat en infografik med de forskellige tidsperioder, hvor man kan se det typiske vægttab og succeser med vægttab. Disse er også illustreret med den forventede effekt af et ledsagende sportsprogram.

Prima Slankepiller Info

Disse ingredienser opnår Prima slankepiller effekt

Med hensyn til kapslernes sammensætning fremhæver prima-producenten, at der er tale om særligt udvalgte ingredienser af høj kvalitet. Disse findes i særligt effektive ekstrakter, som kroppen kan optage og lagre direkte. Frem for alt nævnes det igen og igen, at der er tale om rene naturlige ingredienser, som også findes i naturen eller er baseret på planter. Det betyder, at tolerancen er meget høj, og at bivirkningerne er sjældne eller endda ikke-eksisterende.

Det aktive ingredienskompleks er baseret på aminosyrer, som er direkte forbundet med en vægttabsfremmende effekt, og den medicinske plante Garcinia Cambogia. Vi har listet alle ingredienserne igen og beskrevet dem i et kortfattet faktablad:

• L-arginin
  • L-carnitin
  • Garcinia Cambogia

L-Arginin

En naturlig aminosyre, der påvirker mange metaboliske processer i kroppen og støtter vægttab.

• Gavnlig for hormonbalancen
  • Styrer produktionen af enzymer
  • Sætter fedtforbrændingsprocessen i gang

L-Carnitin

En forbindelse, der dannes i kroppen af aminosyrerne lysin og methionin, og som har en positiv indflydelse på fedtstofskiftet.

• Kroppen får energi fra fedt
  • Fedtforbrændingen øges
  • Fedtreserverne er opbrugt

Garcinia Cambogia

Også kaldet Malabar tamarind. I ekstraktet af denne frugt har komponenten hydroxycitronsyre (HCA) en appetitdæmpende virkning.

• Naturlig appetitnedsættende middel reducerer følelsen af sult
  • bremser virkningen af enzymet citratlyase: der skal omsættes mindre energi
  • Øger fedtforbrænding

Prima Slankepiller dosering

Indtagelse og dosering

Du kan ikke gå helt galt i byen med indtagelsen og doseringen af Prima kapsler. Producenten anbefaler, at du tager en kapsel dagligt med lidt vand. Ideelt set tages produktet før et af de vigtigste måltider.

Mange brugere vælger at tage Prima-kapsler før aftensmaden, så de kan arbejde uforstyrret i seng. Det er helt forståeligt, da kroppen på dette tidspunkt ikke har meget at gøre med fordøjelsen, og hele stofskiftet er i en tilstand af hvile. Nogle mennesker foretrækker dog at tage Prima kapsler først om morgenen sammen med morgenmaden, fordi deres stofskifte stimuleres for meget på et så sent tidspunkt. Men alle kan selv afprøve det og finde det bedste tidspunkt for dem.

Prima kapsler

Hvem bør ikke tage Prima kapsler?

Især gravide eller ammende kvinder bør ikke tage Prima kapsler. Det skal også bemærkes, at slankekure og vægttab generelt ikke er egnet til kvinder, der er gravide eller ammer. Desuden frarådes det personer med diabetes mellitus at bruge dem, og personer med kroniske sygdomme rådes til at konsultere deres læge på forhånd. Generelt er det kun tilladt at bruge Prima kapsler til personer over 18 år. Derudover anbefales kapslerne til både kvinder og mænd i alle aldre.

Har Prima slankepiller bivirkninger?

På grund af den naturlige sammensætning og planteingredienser er der ingen væsentlige bivirkninger at holde øje med. De fleste brugere beskriver, at de ikke har følt nogen intolerancer eller uønskede bivirkninger overhovedet. Der rapporteres meget sjældent om træthed eller let hovedpine.

Prima slankepiller FAQ - Andre ofte stillede spørgsmål

Er Prima kapsler sikre?

Fordi det er et naturligt, plantelignende produkt, beskrives det ofte som sikkert. Bivirkninger er derfor meget sjældne og af ringe betydning.

Er Prima kapsler tilgængelige på apoteker?

Nej, kapslerne er i øjeblikket ikke tilgængelige på apoteker eller i apoteker. De er kun tilgængelige på producentens officielle websted. Her skal du være særlig forsigtig, så du ikke køber forfalskninger eller efterligninger, der har ringe eller ingen virkning.

Hvor hurtigt kan jeg forvente en effekt?

Den første effekt er normalt mærkbar inden for en til to dage. For mange brugere kan de første resultater forventes inden for den første uge. Et betydeligt vægttab begynder normalt inden for en til to måneder.

Hvor meget koster Prima kapsler?

En månedlig pakke indeholder 30 kapsler og koster fra 36,65 €.

Hvor meget vægt kan jeg tabe med kapslerne?

Præcis hvor meget du kan tabe dig med Prima kapsler varierer afhængigt af din fysiske konstitution. De fleste brugere i testen rapporterer dog, at de taber 1-3 kg i den første uge, 5-7 kg i løbet af en måned og ca. 10 kg efter to måneder. Store succeser på 20 kg eller mere er dog ikke ualmindeligt og muligt.

Prima Slankepiller Test

Konklusion - Kan Prima kapsler anbefales?

Hvis du kigger nærmere på Prima kapsler, finder du mange positive udtalelser. Mange mennesker rapporterer om stor succes og er glade for at have prøvet produktet. Især den naturlige sammensætning og den gode pris i forhold til andre produkter vil appellere til mange mennesker.

Da det er et naturligt kosttilskud, vil de fleste mennesker være i stand til at opleve Prima kapsler uden bivirkninger. Derfor er det helt sikkert et vægttabsprodukt, som du selv kan prøve uden dårlig samvittighed og uden stor risiko.

Kontakt producenten

MayProducts Europe UAB
Perkūnkiemio g. 13-91
12114 Vilnius
Litauen

Digital7 - D. Hartung

Press contact Community Manager PR & Kommunikation

Digital reviews for products and services

We report on innovations in products and services and evaluate them in detail to provide you with an optimized understanding.

D7