​RISE:n toimisto valaistaan DEFA:n valaisimilla

News -

​RISE:n toimisto valaistaan DEFA:n valaisimilla

Ruotsalaisen tutkimusinstituutti RISE:n tilat valaistaan DEFA:n valaisimilla. Toimiston valaistuksessa on käytetty suosittua ja korkealaatuista Ledge®-tuoteperhettä. Urakoitsijayritys El-Expressenin projekti- ja asennuspäällikkö Robert Andersson sanoo:

- Tehokas asennusaika on tärkein edellytys meidän työssämme. Ledge®-tuoteperheen valaisimet toimitetaan valmiina asennettavaksi suoraan paketista otettaessa, ja valaisimissa on nopeat plug-in-ratkaisut sekä mahdollisimman vähän osia, mikä mahdollistaa helpon ja nopean asennuksen.

Tavoitteena oli luoda yhtenäinen ja moderni valaistus, joka mahdollistaisi myös mahdollisimman korkean hyötysuhteen ja alhaisen energiankulutuksen.

- Meille hyvän valaistusympäristön luominen oli tärkeää. Valaistuksen avulla voimme vaikuttaa myös tilavuuden tuntuun sekä ilmapiiriin; ei vain hyvään näkyvyyteen. Häikäisemätön, mukava ja välkkymätön valo ovat merkittäviä tekijöitä parannettaessa tilojen työskentelyolosuhteita, sanoo Stefan Elfborg, RISE:n projektijohtaja.

Ledge®-tuoteperheestä löytyy sopiva valaisin kaikkiin toimistotiloihin ja kouluihin. Kaikki Ledge®-tuotteet on suunniteltu säästämään asennusaikaa. Valon laatu ja teho ovat mahdollisimman korkeita, ja minimalistinen muotoilu mahdollistaa yhteinäisen visuaalisen ilmeen luomisen kiinteistön jokaiseen huoneeseen. Ledge®-tuoteperhe on DEFA:n kehittämä ja valmistama tuote.

Subjects

Tags

Our goal is to make people’s lives easier, more efficient and more environmentally friendly. We provide products and services that improve the way people charge, preheat and secure their vehicles, light up their buildings and roads, control their cabins, document their driving and much more. We are dedicated to keep creating great products through continuous improvement and innovation.

DEFA is a Norwegian company, founded in 1946. We currently have more than 400 employees on 3 continents. Our products and services are distributed in more than 30 countries worldwide.

For more information, please visit https://www.defa.com/

Press contacts

Bård Klungseth