Kaapeleita myydään myös vähittäiskaupassa nimellä eConnect.

Press release -

DEFA on noussut ennätysajassa yhdeksi suurimmista latauskaapeleiden toimittajista Euroopassa.

DEFA on solminut merkittäviä sopimuksia kolmen maailman johtavan sähköautovalmistajan kanssa.

Norjalainen DEFA on sopinut latauskaapeleiden toimittamisesta kolmelle maailman johtavalle sähkö- ja hybridiautojen valmistajalle. Tämän myötä DEFA:sta on tullut lyhyessä ajassa yksi suurimmista latauskaapeleiden toimittajista Euroopassa. Kaapeleita myydään myös vähittäiskaupassa nimellä eConnect.

Viime vuosina DEFA on vakiinnuttanut asemansa yhdeksi Euroopan johtavista sähkö- ja hybridiautojen latausratkaisujen toimittajista. eConnect on ensimmäinen tuotekehityshanke, jonka DEFA on kehittänyt ideasta valmiiksi tuotteeksi täysin pohjoismaisin voimin.

"Olemme pyrkineet luomaan äärimmäisen laadukkaan latauskaapelin sähkö- ja hybridiautojen omistajille. Se, että useat maailman suurimmista auto- ja sähköautovalmistajista valitsevat tuotteemme, osoittaa, että olemme onnistuneet, mikä vahvistaa asemaamme markkinoilla" sanoo Bård Klungseth, DEFA Groupin toimitusjohtaja.

DEFA:n mukaan tekniikassa ja suunnittelussa käytetyt innovaatiot erottavat eConnect-latauskaapelit muista markkinoilla olevista tuotteista.

"Käyttäjätutkimukset, materiaalien valinta, testaus ja fiksu suunnittelu varmistavat, että eConnect on ominaisuuksiltaan helppo ja mukava käyttää kaikissa olosuhteissa", Klungseth sanoo. ”Kaapelimme ovat 40 % joustavampia kylmällä säällä kuin muut kaapelit, ja niissä on älykkäitä ratkaisuja, jotka suojaavat sekä autoa että kaapelia kulumiselta ja vaurioilta. Nämä ominaisuudet ovat syynä siihen, miksi suuret kansainväliset toimijat haluavat käyttää DEFA:n kaapeleita.”

Kaapelit valmistetaan DEFA:n tuotantolaitoksessa Nesbyenissä Norjassa. eConnect on Norjassa myynnissä useiden vähittäiskauppaketjujen valikoimassa.

”Tämä on vasta alkua. Olemme kytkeneet autoja sähköverkkoon 60 vuoden ajan, ja meillä on ainutlaatuista osaamista, johon vain harvat muut toimijat pystyvät vastaamaan”, Klungseth päättää.

......................................................................................................................................

Olli Nappari

Country Manager

Auto Industry

Mobile: +358 400 434839

e-mail. olli.nappari@defa.com

Categories

Our goal is to make people’s lives easier, more efficient, and more environmentally friendly. We provide products and services that improve the way people charge, preheat and secure their vehicles. We are dedicated to creating great products and services through continuous improvement and innovation. DEFA is a Norwegian company, founded in 1946. We currently have more than 400 employees on three continents. Our products and services are distributed in more than 40 countries worldwide.

For more information, please visit https://www.defa.com/

Bård Klungseth

Press contact CEO, DEFA Group +47 930 37 858

We believe in innovation

DEFA - More power to you!

DEFA Group
Slependveien 108